• Anonym (Ts)

Tyda kroppsspråk: sträcker på sig

Hej vänner! Har en kollega som så fort jag kommer och ska prata med honom lutar sig bak i sin skrivbordsstol, sträcker armarna över huvudet och ?sträcker på sig? som man gör när man ex precis vaknat. Hur skulle ni tolka detta? :)

• Svar på tråden Tyda kroppsspråk: sträcker på sig
  • Anonym (Ts)

Okej... vi har ju en liten flirt så tänkte om det har lite med det att göra

• Anonym (Ts)
    Anonym (Eh?) skrev 2018-07-01 13:14:46 följande:

Jag skulle inte tolka in något alls. Man sträcker väl på sig när man känner att man vill sträcka på sig?

Tror du han flirtar när han gör så?

Ja jag vill iallafall tro att han flirtar med mig... hehe ska iaktta honom imorgon med andra
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Fel!) skrev 2018-07-01 13:52:19 följande:

När män är attraherade så sträcker sig ibland för att trycka ut bröstkorgen och därmed se större ut. Men det du också ska titta efter är huruvida han särar på benen samtidigt. För när vi ser någon vi är attraherade av så vill vi av instinkt sända ut våra dofter. Kvinnor har sina starkaste dofter under armarna varför de ofta pillar med håret när de är attraherade av män. Killar har däremot sina starkaste dofter mellan benen och därför så särar killar på benen när de finner någon attraktiv. Gör han dessa båda saker samtidigt så är han troligtvis attraherad av dig.

Han har själv berättat det där så han verkar ju vara bra på att tyda kroppsspråk... och då veta vad han sänder ut för signaler
Svar på tråden Tyda kroppsspråk: sträcker på sig