Inlägg från: Anonym (#66) |Visa alla inlägg
  • Anonym (#66)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Anonym (Ulrica) skrev 2019-03-14 15:38:44 följande:

Jag tömmer ofta och gärna min man innan läggdags.

Tycker om att smyga mig in i badrummet när han borstar tänderna och runka honom med min vänstra hand när jag står bredvid honom.

Så får han tömma i handfatet, ibland stänker det på badrumsspegeln.

Läs inlägg 66....

Skaffat nytt konto?
  • Anonym (#66)
    Annnaa skrev 2019-03-14 17:32:03 följande:

Jag ser till att tömma honom ordentligt och ofta så slipper vi trassel i förhållandet. Får han inte det så är det för att jag vill ha honom extra kåt inför ett särskilt tillfälle. Andra kvinnor som ser det som ett problem verkar ha missat att det är otroligt skönt och befriande att knulla honom tills han tömmer sig. Jag lyckas i alla fall komma i princip varje gång. Har ni hittat en dålig kille som det inte är skönt att knulla med så kanske ni får ta tag i det och visa honom hur ni vill ha det. Jösses...

Haha!

Vem skriver du till?

Tråden handlar väl om att Runka mannen fast du själv är trött och egentligen vill sova, inte tömningen i sig. Den kan han förhoppningsvis sköta själv om d bara handlar om d. Tro inte att din man låter sig hållas tills du känner för att knulla honom, nej du, är han kåt och inte får nått på ett tag så lär han ta en tralla när du inte vet. Garanterat!!! Män har inte samma impulskontroll när d gäller nedre regionen..
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland