• Anonym (K.K)

    Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

    Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
  • Anonym (Weird)

    Är jag så trött att jag hellre sover så fattar min sambo det och skulle aldrig ens annat än diskret hinta och knappt det. Han har i regel bättre koll på mina behov än vad jag själv har och skulle aldrig acceptera att bli "tömd".

  • Anonym (suck)
    Anonym (Weird) skrev 2018-07-01 06:34:47 följande:
    Är jag så trött att jag hellre sover så fattar min sambo det och skulle aldrig ens annat än diskret hinta och knappt det. Han har i regel bättre koll på mina behov än vad jag själv har och skulle aldrig acceptera att bli "tömd".
    Precis!
  • Anonym (Tjej)

    Har aldrig haft det problemet då han aldrig vill ha sex. Skulle han nån gång vilja det hade jag gladeligen spenderat natten med det.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (Weird) skrev 2018-07-01 06:34:47 följande:
    Är jag så trött att jag hellre sover så fattar min sambo det och skulle aldrig ens annat än diskret hinta och knappt det. Han har i regel bättre koll på mina behov än vad jag själv har och skulle aldrig acceptera att bli "tömd".
    Just så.
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (K.K) skrev 2018-07-01 05:25:01 följande:

    Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?


    Till TS: Brukar du avsluta din fru genom en snabb pull för att göra henne nöjd så du kan sova ifred?
  • Studentpappa
    Anonym (Aldrig) skrev 2018-07-01 15:54:47 följande:

    Till TS: Brukar du avsluta din fru genom en snabb pull för att göra henne nöjd så du kan sova ifred?


    Hon brukar isf vilja bli påsatt, inga problem även om jag är trött. Jobbigare saker kan jag tänka mig...
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (Aldrig)
    Studentpappa skrev 2018-07-01 16:16:14 följande:

    Hon brukar isf vilja bli påsatt, inga problem även om jag är trött. Jobbigare saker kan jag tänka mig...


    Är du TS?
  • Anonym (K.K)
    Anonym (Aldrig) skrev 2018-07-01 15:54:47 följande:

    Till TS: Brukar du avsluta din fru genom en snabb pull för att göra henne nöjd så du kan sova ifred?


    Ibland avslutar jag henne snabbt bara för att det är lite kul när hon kanske vill att det ska ta lite längre tid. Liksom forcerar fram en orgasm på henne.

    Ibland om jag är kåt och hon lite trött så brukar hon kunna avsluta mig med en snabb handtralla, därav frågan om fler tjejer brukar göra så.
  • Studentpappa
    Anonym (Aldrig) skrev 2018-07-01 16:19:57 följande:

    Är du TS?


    Nä jag tog mig friheten att svara ändå, är du en torrboll?
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (Aldrig)
    Studentpappa skrev 2018-07-01 16:22:36 följande:

    Nä jag tog mig friheten att svara ändå, är du en torrboll?


    Ursäkta?

    Jag ställde en fråga till TS och du blev kränkt för att jag frågade om du var TS. Trevlig ton du har.
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland