Inlägg från: Anonym (Kåtis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kåtis)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Fanns inget alternativ som passade.

- Nej, det gör jag inte. För det har inte hänt nån gång att han vill och inte jag. Vill ju inte missa ett ligg så då föredrar jag det, även om jag gillar att suga av honom mycket.

Lite lustigt bara. Jag skulle aldrig kunna med att be honom slicka mig på kvällen innan vi ska sova när jag vill ligga och han sova. Det motsatta verkar ju vara en självklarhet.

• Anonym (Kåtis)
    Anonym (Jag vill.) skrev 2019-11-19 20:12:21 följande:

Han skulle väl kunna hjälpa dig med handen?

Hur han gör spelar ju ingen roll. Men känner att jag inte kan "be" om det fast jag givetvis hade uppskattat det. Känns som jag skulle va jobbig liksom.
  • Anonym (Kåtis)
    Anonym (Aldrig) skrev 2019-11-19 20:21:20 följande:

Håller med om att det är jävligt konstigt med sådana här trådar. Som om det vore en självklarhet att män behöver tömmas av sin kvinna lite då och då. Varför kan de inte runka? Är de handikappade?

Och varför i hela friden är det i så fall inte en självklarhet att utan att förvänta sig något tillbaka ge sin kvinna orgasm lite då och då? Det sker ju aldrig.

Precis det finns en förväntan på att kvinnan ska ställa upp när mannen vill ( underlätta för honom) men aldrig det motsatta.

Däremot hade jag gärna gjort det av kärlek och omtanke, för att ge honom njutning. Tycker då att det ska ske åt båda hållen. Men då jag har rätt stor lust så uppstår det ju sälla sånna tillfällen. Vill ju inte gräva min egen grav... Om jag suger av honom så är han ju inte lika sugen sen och jag vill ju ligga ;)
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland