Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
Hade jag fått en liten slant för var gång jag tömt mina killar/män hade det räckt till en ny småbil.
Hade jag fått en liten slant för var gång jag tömt mina killar/män hade det räckt till en ny småbil.
Har tömt så många gånger att jag inte längre tänkerbpå vad jag gör. Och är ju inte så att jag tittar på min kille när jag runkar.
Nä, det kan det väl åndå inte vara? Målet i ett förhållande måste väl ändå vara att man ska må bra och kunna vara sig själv?
Låter för mig som att du gifte dig mest för att få försörjning och trygghet för att sedan byta upp dig till en mer spännande älskare.
Charmigt...
Exakt och eftersom det inte förekom någon byteshandel utan jag skulle fixa allt så slutade jag helt sära på benen när jag inte hade ork eller lust. Vilket blev sällan eftersom han bara prioriterade sig själv oh sitt eget hela tiden...
Exakt och eftersom det inte förekom någon byteshandel utan jag skulle fixa allt så slutade jag helt sära på benen när jag inte hade ork eller lust. Vilket blev sällan eftersom han bara prioriterade sig själv oh sitt eget hela tiden...