Inlägg från: Anonym (Gräv djupare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gräv djupare)

Gammal otrohet

Anonym (TS) skrev 2018-07-02 07:20:06 följande:

När dom skrev var det typ 8 månader in i förhållandet och vi har varit tillsammans i snart 6 år.

Så i 5 år har han undanhållit och ljugit för dig. Han har till och med gift sig och gjort dig gravid utan att en endaste gång fundera på att vara ärlig mot dig?

Vill du leva med någon som så länge kan ljuga? Varje gång som han har sagt sig vara trogen och ärlig så har han ljugit dig rakt upp i ansiktet!

Jag tror inte du vet allt. Det vore underligt om det du hittat av en slump är det enda tillfället.. Han var bara otrogen EN gång när ni borde varit nyförälskade men har varit trogen genom motgångar och vardagstristess?

Tror du verkligen att han är en supertrogen kille som bara en gång hamnade i sexsnack med en tjej? En trogen man funderar inte ens över sexsnack med andra. Nä där finns garanterat mer!
  • Anonym (Gräv djupare)
    Anonym (TS) skrev 2018-07-02 11:23:30 följande:

Det har inte varit något annat vad jag vet eller vad han säger.

Men visst har jag rätt att vara ledsen?

Du borde vara förbannad! Och inte så naiv att du tror på honom. Men behöver ingen högskoleutbildning för att förstå att du bara hört toppen på isberget. Du får bara veta det du sett, inget annat.
  • Anonym (Gräv djupare)
    Anonym (TS) skrev 2018-07-03 16:42:56 följande:

För visst är det åt helvete och hur ska jag kunna lita på honom....

Du ska inte lita på honom. Du behöver inte tvinga dig själv att lita på honom i framtiden. Att lita på någon som man vet har ljugit i så många år är bara dumt. Om du litar på honom och blir lurad igen så är det helt och hållet förväntat. Du ska bara lita på dom som inte har en lång historia av lögner. Han har ljugit nästan hela ert förhållande. Att medvetet undanhålla en otrohet är att ljuga sin partner i ansiktet varje dag.
Svar på tråden Gammal otrohet