Gammal otrohet
Jag fick av någon anledning se en gammal konversation min man haft med någon annan. I den fanns det sexuellt innehåll.... Vilket betyder att han varit otrogen då. Inte "fysiskt" men för mig är det tillräckligt illa. Eftersom att jag fick veta detta nu känns det väldigt jobbigt. Andra positiva saker har hänt sedan deras konversation..... Giftermål... Vi ska ha barn... Han menar att det han skrev med henne var obetydligt. Det känns tråkigt. Jag är ledsen och vet inte riktigt hur jag ska känna mig och hur jag ska tänka. Jag förstår att detta var längesen. Jag ska föda vårt barn om några veckor. Jag har ingen att prata med om detta. Jag skäms inför mina föräldrar och vänner. Jag vill inte berätta detta för någon jag känner men jag behöver reda ut hur jag ska tänka. Snälla hjälp mig. Jag kanske bara överreagerar.... Hade jag däremot fått veta detta då hade det inte blivit något av det liv vi har nu. Jag vill inte byta det vi har nu på något sätt. Men jag är väldigt besviken ändå.... Jag känner mig sviken helt enkelt.