Inlägg från: MrMister82 |Visa alla inlägg
  • MrMister82

Gammal otrohet

Du har ju tur i att du inte hitta en pågående affär. Det kan vara betydligt krångligare om man landar i att man vill vinna tillbaka sin partner trots att dom är otrogna och på väg ifrån en.

Sen är ju frågan hur han skött sig alla dessa år? Har han varit en bra kille eller har det dykt upp något som fått dig att ifrågasätta ert förhållande på sistone och som fick dig att snoka igenom hans gamla konversationer, så pass långt tillbaka dessutom? Så tänkte du nu "detta förklarar varför han varit frånvarande" eller tänkte du, "detta trodde jag aldrig".

Om det funnits mer borde du inte ha hittat det då? Vill man ens veta alla detaljer?
    Du har ju all rätt att vara förbannad, men om ni i övrigt haft ett bra förhållande så tror jag ni har god potential att reparera det igen.

• MrMister82
    Anonym (TS) skrev 2018-07-05 09:58:22 följande:

Den han skrivit med var någon han var väldigt intresserad av tidigare så visst måste det ha funnits känslor och tankar där. Jag vet faktiskt inte varför jag snokade sådär och det var helt fel såklart. Jag tycker verkligen det men så läste jag ju vad dom skrivit och jag blev så ledsen.

Men jag tror ändå att det var bra på något sätt. För vi har pratat mycket om allt och på något sätt kommit ännu närmare varandra fast det fortfarande är en liten kris i förtroendet.

Han har varit en toppen kille under alla år. Verkligen någon att beundra och älska. Jag älskar denna mannen djupt och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom. Vi har verkligen roligt tillsammans och hittar på äventyr.

Jag förstår att alla kan göra fel och sånt är livet. Vi är bara människor. Men det betyder inte att man kan göra som man vill utan konsekvenser.

Efter som att detta var så längesedan väljer jag att lägga detta bakom mig men jag är fortfarande ledsen och tänker på det. Jag behöver vara det och han behöver se att detta var fel. Vi har så mycket spännande framför oss. Det viktiga är att han förstår att det är fel och inte gör om det. Att han är öppen och förstående.

Tycker jag låter klokt. Lycka till!
Svar på tråden Gammal otrohet