Inlägg från: Anonym (Normalt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Normalt)

Är i ett förhållande, men suktar efter andra

Det behöver väl inte bero på din kille. Man kan inte vara kåt på endast en person hela livet ut, människan funkar inte så.. Man slutar inte känna attraktion till andra för att man älskar en person.

Ni kanske kan ta ut svängarna i ert sexliv dock och förverkliga några fantasier?

Kan verkligen relatera till det där med äldre män, speciellt i nån sån maktposition som vakt eller polis typ... Gud så tändande.. Det drömmer jag också om haha.

• Anonym (Normalt)
    Anonym (Same shit) skrev 2018-07-04 19:55:23 följande:

Hur gör du i din situation som kvinna? Tar du itu med det? Eller vaknar du till om 10 år när du inte alls är attraktiv mer?

Vad menar du?
  • Anonym (Normalt)

Det är väl inte det lättaste att förverkliga dem. Vet inte hur det skulle gå till faktiskt.

Har vart med äldre män, men inte för att de var äldre i de fallen, utan det bara blev så och inget jag tänkte på direkt.

• Anonym (Normalt)
    Anonym (M) skrev 2018-07-08 14:20:42 följande:

Eller så gör man slut istället om ens fantasier inte fungerar med ens partner och fantasierna är viktigare än relationen ni har. Inget fel med det, sex är viktigt och vill man totalt olika saker så kan det bästa vara att gå olika vägar. Men inte ett dugg synd om dig för att känns "bittert" att "behöva" ta itu med dina fantasier bakom hennes rygg eller att du har beslutsångest över det. För du behöver nämligen inte alls göra det. Absolut ingen som tvingar dig. Är man en skapligt schysst människa löser man inte det med att gå bakom ryggen på sin partner. Tillåt mig skratta. Är du väldigt, väldigt ung eller oerfaren? För det brukar nämligen bara vara sådana som får för sig att kvinnor inte längre kan vara attraktiva när de blir äldre. Om 10 år är ts 22 år gammal, om du på riktigt tror att hon då "inte alls är attraktiv mer" så är du ofantligt naiv.

Eller hur, tänkte det samma. Väldigt konstig sak att skriva. Nu var det dock mig han citerade och jag är inte 22, utan typ 10 år äldre.. men har inte märkt av att jag inte skulle va attraktiv för det! Och är inte det minsta rädd att jag inte skulle "alls vara attraktiv mer" bara för att man blir äldre!
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (M) skrev 2018-07-08 15:32:19 följande:

Oavsett, inte som att kvinnor blir totalt oattraktiva helt plötsligt för att de åldras. Brukar vara unga och omogna män som tänker så. 

Ja exakt.
Svar på tråden Är i ett förhållande, men suktar efter andra