Anonym (M) skrev 2018-07-08 14:20:42 följande:
Eller så gör man slut istället om ens fantasier inte fungerar med ens partner och fantasierna är viktigare än relationen ni har. Inget fel med det, sex är viktigt och vill man totalt olika saker så kan det bästa vara att gå olika vägar. Men inte ett dugg synd om dig för att känns "bittert" att "behöva" ta itu med dina fantasier bakom hennes rygg eller att du har beslutsångest över det. För du behöver nämligen inte alls göra det. Absolut ingen som tvingar dig. Är man en skapligt schysst människa löser man inte det med att gå bakom ryggen på sin partner. Tillåt mig skratta. Är du väldigt, väldigt ung eller oerfaren? För det brukar nämligen bara vara sådana som får för sig att kvinnor inte längre kan vara attraktiva när de blir äldre. Om 10 år är ts 22 år gammal, om du på riktigt tror att hon då "inte alls är attraktiv mer" så är du ofantligt naiv.
Eller hur, tänkte det samma. Väldigt konstig sak att skriva. Nu var det dock mig han citerade och jag är inte 22, utan typ 10 år äldre.. men har inte märkt av att jag inte skulle va attraktiv för det! Och är inte det minsta rädd att jag inte skulle "alls vara attraktiv mer" bara för att man blir äldre!