DONALD TRUMP
Jag bara vill säga att jag älskar Donald Trump :)
Jag bara vill säga att jag älskar Donald Trump :)
Han borde klippa sig, det är det enda jag säger.
Jaha okej, intressant. Man brukar ju mest höra folk som säger att de ogillar honom, bara man säger att man gillar honom bättre en Sveriges regering tar ju ingen en på allvar ens exempelvis, så kul med lite variation antar jag. Tycker väl för egen del att han verkar vara sådär både bra och dålig, typ.
Självjlart är Trump helt brilliant. Han har verkligen lyst med många av sina aktiva val inom politiken. Sen att han är för Dödstraff och Tortyr är ju en amerikansk grej som i betydligt högre utsträckning drivs av feministvänstern därborta. Hsn ville införa några fjuttiga vallöften om aluminiumtull på ett par ynka miljarder och europa startar ett helt handelskrig. Han skapar fred med NK , har rättat till budgetunderskott i flera delstater ( vänsterflum som gillar att bränna mer pengar än de tar in i skatter ) och sen har han sett till att folk som inte har giltiga skäl att stanna i usa ska behandlas så att övriga pappersökande behandlas rättvist. Han är den enda presidenten på 100 år som inte startat en massa krig. Obama var duktig på detta.
Självjlart är Trump helt brilliant. Han har verkligen lyst med många av sina aktiva val inom politiken. Sen att han är för Dödstraff och Tortyr är ju en amerikansk grej som i betydligt högre utsträckning drivs av feministvänstern därborta. Hsn ville införa några fjuttiga vallöften om aluminiumtull på ett par ynka miljarder och europa startar ett helt handelskrig. Han skapar fred med NK , har rättat till budgetunderskott i flera delstater ( vänsterflum som gillar att bränna mer pengar än de tar in i skatter ) och sen har han sett till att folk som inte har giltiga skäl att stanna i usa ska behandlas så att övriga pappersökande behandlas rättvist. Han är den enda presidenten på 100 år som inte startat en massa krig. Obama var duktig på detta.

Ok insåg just att att denna tråd blir för mlt förklarande. Måste bryta ned varenda beståndsdel. USA har alltod lyckas vara involverade i krig och det är nog bra att Trump valt att skala ned direkta konflinter. Obama bombade byar i Pakistan och skickade marktrupper in i syrien. Han var väldigt involverad i Afghanistan. Hillary ville konfrontera Ryssland i Ukraina och potentiellt störta europa in en svår kris. Trump fjantar sig lite och skapar goda kontakter. Han har Stabilt psyke.
För att repetera mig. Donald Trump är en bra president därför att han verkar vara den ende med ett riktigt stabilt Psyke.
För att repetera mig. Donald Trump är en bra president därför att han verkar vara den ende med ett riktigt stabilt Psyke.