BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Minimera
Jag vet vad du menar. Ena sekunden har man flera symptom och nästa så är alla borta. Det verkar som att kroppen tycker om att spela spratt
Nehe, det var inte alls det mens. Mellanblödning?
Slutade på cerazette för lite mer än 2 veckor sen och sen testat med älstickor sen 31/7 men inget starkt streck än. Ingen aning om Bim med andra Ord men ska i alla fall på samtal med min gamla bm på onsdag
Stackare. Dock skönt att höra att man fortfarande kan få äl trots mellanblödningar. Är dock rädd att man ska kunna blöda ut ett befruktat ägg i så fall för har ingen aning om hur det går till efter pillerstopp. Har använt mirena innan och blev gravid innan att jag ens hunnit få hem äl-stickorna.
Hur vet du att du hade äl?
En fråga till er som använder Clearblue advanced digital! Om jag använt slut på mina tio stickor, kan jag ta andra stickor från ett annat paket, men med samma avläsare som jag hittills använt denna månad? Det kan väl inte vara så att stickorna i paketet är bundna till just den avläsaren?
Lägger in mig i listan.
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987
2/8 - kattblomman
3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89, Moall
5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz
6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre
9/8 - månflicka,
10/8 - Smulis87
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16
12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87
14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida
15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije
16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys
17/8 - Roran1, Tiolina
19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff
20/8 - Missk37
22/8 - EmmalinneaS, Jevi87
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol
24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi
26/8 - Sararebecca, BragoP
28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary
29/8 Pahm
30/8 - lindablinda, MammaKA
31/8 Sariiparii, timal89, Esofe
+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
30/7 - natalieljung BIM-2
31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1
4/8 - rubie BIM + 2
5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2
7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3, majaG bim -4, linb01 Bim-1
9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10
Stackare. Dock skönt att höra att man fortfarande kan få äl trots mellanblödningar. Är dock rädd att man ska kunna blöda ut ett befruktat ägg i så fall för har ingen aning om hur det går till efter pillerstopp. Har använt mirena innan och blev gravid innan att jag ens hunnit få hem äl-stickorna.
Hur vet du att du hade äl?
Ny medlem
Jag var pratat med gyn och man kan bli gravid trots att man har bruna flytningar eller blödningar.
Jag vet att jag hade ÄL för jag testar med ÄL-stickor plus att jag kände det nån dagar innan, får ganska ont.
Men känns tyvärr hopplöst just nu.. tror inte jag är
Gravid. Har ont i brösten och i äggstockarna så antar att mens är på gång. Dock glömt hur det känns då jag inte haft mens under de 7 åren jag ätit cerazette. Ska till gyn på onsdag så får väl se om allt står rätt till nu efter pillerstopp.
Ah okej det känns ju skönt att läsa i alla fall. Har du testat med stickor sen dagen du slutade då eller?
Här har det i stort sätt bara varit stänkblödningar srn torrt och någon enstaka vattnig och ibland gräddig flytning och nu rött om jag kollar med fingret men behövs inte ens trosskydd. Sorry om det är för detaljerat
Håller tummarna för att du plussar även om det känns som det gör. Det första gravidsymptomet jag kände när jag väntade sonen var fruktansvärd smärta i brösten (kunde inte ha bh och knappt slapp tröja på mig)
Min mens är 4 dagar sen, känner inget att den vore på g mer än att det kommer små små molande värkar nertill ibland. Vågar inte göra gravtest än, rädd för att bli besviken om det inte är nåt ????