• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Thorax
    AnonymAB skrev 2018-08-12 21:31:50 följande:

Jag blev så glad att jag äntligen fick ett positivt test.

Nu är det bara o ligga i få o hoppas det går vägen..

Jag glädjer mig verkligen med er. Detta är ju en lyckotråd så ni har chanserna med er :)
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • AngelicaB

Åh tack till alla som svarar! Har ?kört? haha i fredags natt samt idag. Bör köra på imorgon och ev tisdag också då? :D

• BragoP
    AngelicaB skrev 2018-08-12 21:37:30 följande:

Åh tack till alla som svarar! Har ?kört? haha i fredags natt samt idag. Bör köra på imorgon och ev tisdag också då? :D

Jag fick positivt ÄL-test igår och jag läste att man borde ha sex samma dag som man får positivt test, dagen efter samt dagen efter det. I mitt fall lördag, söndag och måndag. Huruvida det här stämmer eller inte vet jag inte men vi kör på det ;)
  • Girl93

Åh jag är superny på familjeliv men dett är verkar vara en tråd jag kan hoppa in i! Har BIM 15/8 och det är vårt första försök så har inga större förhoppningar, fast såklart håller jag alla tummar och tår... 25 år och har inga barn sedan tidigare, men längat i något som känns som en livstid..

• AngelicaB
    BragoP skrev 2018-08-12 21:48:28 följande:

Jag fick positivt ÄL-test igår och jag läste att man borde ha sex samma dag som man får positivt test, dagen efter samt dagen efter det. I mitt fall lördag, söndag och måndag. Huruvida det här stämmer eller inte vet jag inte men vi kör på det ;)

Så spännande! Ja vi får köra på här de närmsta dagarna hehe! Hoppas allt går bra för er!
  • Eliza94

Är också väldigt ny på Familjeliv men känner att jag verkar passar in här i kämparglöden mot ett+???? Varken sambon eller jag har barn sedan tidigare så detta är så sjukt spännande! Jag TROR vi lyckades pricka in ÄL bra i Juli så hoppas hoppas. Jag har haft kopparspiral som jag tog ut i maj så jag har alltid haft väldigt koll på min mens, dock väldigt lång cykel..

Har passerat BIM+6 men fortfarande neg test. Ovetande gör en galen!

• Hallondröm1111
    elenoresara skrev 2018-08-12 20:43:15 följande:

Bim på fredag!! Illamående och mkt flytningar, men vet inte om de är tecken på graviditet?

Vårat femte försök. Vill ha ett plus!<3

Roligt att många fått sitt plus här i tråden! Hoppas på fler:)

Har också BIM på fredag, håller redan på att bli tokig ???? håller tummarna för oss!

Igår hade jag som molande mensvärk (fast det ju är flera dagar kvar, det brukar jag aldrig ha, men NC visar samma höga temp så ingen mens påväg än) och mådde lite illa mitt på dagen. Även ömma bröst och mycket flytningar.

Men detta är ju även PMS-symtom och eftersom jag inte har ÄL varje månad vet jag inte om det är PMS eller tidiga symtom?

Hur tänker ni andra kring det? Är det vanligt med symptom innan BIM eller är det bara önsketänkande?

Lycka till alla, och som Elenoresara säger - fasen vad kul med plus i tråden!
  • JosHed
    Girl93 skrev 2018-08-12 22:00:26 följande:

Åh jag är superny på familjeliv men dett är verkar vara en tråd jag kan hoppa in i! Har BIM 15/8 och det är vårt första försök så har inga större förhoppningar, fast såklart håller jag alla tummar och tår... 25 år och har inga barn sedan tidigare, men längat i något som känns som en livstid..

Vi är i samma sits! Jag är 27 och min namn 25, började försöka (lite för sent efter ägglossning) förra månaden vilket såklart inte blev något! Jag har BIM på tisdag, håller tummarna för er! :D
  • Missk37

Jag hoppar in här. Planerar vårt andra barn då vår son är 3 år.

Försökt 4 månader nu och har bim 20/8.

Fick massa finnar efter min äl, får en finna vanligtvis strax innan mens. Plus ömma och svullna bröst. Något knepigt humör också ????????

Med sonen tog det 12/13 månader tills vi fick ett plus.

Äter folsyra sen 4 månader tillbaka. Hade kopparspiral som preventivmedel.

• Flue

Hej!

Hittade tråden nu ikväll.

BIM+4 (nu när klockan är över 00).

Negativa G-tester sen BIM.

Tryckande illamående, trött och ömma bröstvårtor.. ingen tendens till mens.

Jag och sambon är inne på tredje försöket. Däremellan har jag lyckats att bryta foten.

Röntgen om några dagar för att se om allt är ok. Kanske lite vågat om det finns chans för Bebis?

Svar på tråden BIM Augusti <3