BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Huuuu ingen ägglossning denna månad verkar det som. Känner mig rätt misslyckad!
[quote=78969233][quote-nick]Missk37 skrev 2018-08-15 21:23:34 följande:[/quote-nick][/quote]
Åh jag ser ett svagt streck ????
[quote=78969233][quote-nick]Missk37 skrev 2018-08-15 21:23:34 följande:[/quote-nick]
Huuuu ingen ägglossning denna månad verkar det som. Känner mig rätt misslyckad!
BIM 25 augusti. Har en dotter som snart fyller 1år, den graviditeten kände jag av direkt! Och nu sitter jag här och känner samma symtom, så det kaaanske är igång igen! Vi får se snart :)
(Kände ett ilande i äggledarna igårkväll 14aug och lätt mensvärk har börjat idag).
Åh så mysigt litet paket han ska få nu då :D när jag väl plussar så tror jag att jag ska beställa hem en body med text och tryck som jag valt själv, slå in och ge till sambon haha! Ska även göra likadant när min mamma ska få veta ;)
Lycka till!!! Jag ska också ta cb early imorgon bitti om jag inte fegar ur! Bim -2 här
Hej! Hängt med ett tag i bakgrunden. Jag och min man är på vårt tredje aktiva försök.
Jag har alltid känt av ägglossning, får ont. Denna månad har det bara molat lite. Borde haft ägglossning idag, har inte testat med stickor utan bara gått efter min regelbundna mens. Vad tror ni analytiker, hade jag ingen ägglossning eller finns det ändå hopp? Känner ni alltid av ägglossning?
Vad händer?
BIM+7 och inget plus och ingen mens?
Sticker och hugger i magen,
Ont i brösten och lätt illamående emellanåt.
Hur länge ska jag vänta? :(