• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Missk37

Jag känner av min varje gång. Får som mensvärk någon dag och då sker det.

Stjaernfamiljen skrev 2018-08-15 23:02:19 följande:

Hej! Hängt med ett tag i bakgrunden. Jag och min man är på vårt tredje aktiva försök.

Jag har alltid känt av ägglossning, får ont. Denna månad har det bara molat lite. Borde haft ägglossning idag, har inte testat med stickor utan bara gått efter min regelbundna mens. Vad tror ni analytiker, hade jag ingen ägglossning eller finns det ändå hopp? Känner ni alltid av ägglossning?

• Bakabulle90
    Hallondröm1111 skrev 2018-08-15 22:46:48 följande:

Åh spännande! Let us know (håller tummarna!)!

Pratade med sambon, och vi bestämde oss för att testa på lördag när han kommit hem :) (om inte mens kommit)
  • Jagerika
    Stjaernfamiljen skrev 2018-08-15 23:02:19 följande:

Hej! Hängt med ett tag i bakgrunden. Jag och min man är på vårt tredje aktiva försök.

Jag har alltid känt av ägglossning, får ont. Denna månad har det bara molat lite. Borde haft ägglossning idag, har inte testat med stickor utan bara gått efter min regelbundna mens. Vad tror ni analytiker, hade jag ingen ägglossning eller finns det ändå hopp? Känner ni alltid av ägglossning?

För mig är det lite olika, jag har aldrig kunna se direkt på flytningar när jag har ÄL men får ont i magen kanske 2 dagar innan! Vissa månader känner jag nästan ingenting men brukar få ÄL nästan exakt 14 dagar efter mensens första dag så det är så jag räknar :)
  • Missk37
    Jagerika skrev 2018-08-16 07:04:39 följande:

Åh vad roligt!! Grattis! <3

Tack <3
  • EnBlivandeWestring
    Girl93 skrev 2018-08-16 07:49:50 följande:

Uppdatering: BIM-1 idag, tog ett RFSU-test imorse (se bild) <3

Ååååh supergrattis <3
    Kärlek till er
Svar på tråden BIM Augusti <3