• Anonym (Anonymt)

    Vill att det ska göra ont

    Hej. Jag går på gymnasiet och har haft det väldigt jobbigt den senaste tiden. Har haft självmordstankar och liknade. Men det jag vill komma till att jag har extremt svårt att säga nej till killar som frågar efter naken bilder och liknade och även till sex. Men även om jag inte vill detta så vill jag ändå ha sex med dom och att det ska göra ont. Jag vill ha det hårt och att dom behandlar mig som att jag inte vore något. Jag tänder inte på det utan jag vill bara ha det. Tänder inte ens på killar... men kan detta ha med att jag har mått dåligt/mår dåligt eller var kan det vara? Behöver hjälp med detta.

  • Svar på tråden Vill att det ska göra ont
  • Anonym (Blackie)
    Anonym (Anonymt) skrev 2018-07-05 23:12:56 följande:

    Hej. Jag går på gymnasiet och har haft det väldigt jobbigt den senaste tiden. Har haft självmordstankar och liknade. Men det jag vill komma till att jag har extremt svårt att säga nej till killar som frågar efter naken bilder och liknade och även till sex. Men även om jag inte vill detta så vill jag ändå ha sex med dom och att det ska göra ont. Jag vill ha det hårt och att dom behandlar mig som att jag inte vore något. Jag tänder inte på det utan jag vill bara ha det. Tänder inte ens på killar... men kan detta ha med att jag har mått dåligt/mår dåligt eller var kan det vara? Behöver hjälp med detta.


    Du har ett självskadebeteende och skulle behöva gå till BUP och prata med någon!
  • Anonym (S.S)

    Prata med någon för detta kan komma att påverka dig negativt i framtiden, även fast det kanske känns bra för stunden. Oerhört viktigt att du inte fortsätter med detta fram till att du får professionell hjälp.

  • Blueeyedad

    Jag mår dåligt över de sjuka svar du får här. Du behöver stärka din självkänsla, förslagsvis med hjälp av KBT, Kognitiv Beteende Terapi.

  • Anonym (Blackie)
    Blueeyedad skrev 2018-07-06 00:37:52 följande:

    Jag mår dåligt över de sjuka svar du får här. Du behöver stärka din självkänsla, förslagsvis med hjälp av KBT, Kognitiv Beteende Terapi.


    Första linjen och bup är nog den rätta vägen!
  • Anonym (typiskt!)
    Blueeyedad skrev 2018-07-06 00:37:52 följande:

    Jag mår dåligt över de sjuka svar du får här. Du behöver stärka din självkänsla, förslagsvis med hjälp av KBT, Kognitiv Beteende Terapi.


    DE som svarar på det sättet, är antagligen sådana som är avstängda från Flashback, då hänger de här då länge och trakasserar folk.
  • Skruvad87

    be om hjälp. Kolla med din skolkurator dom har tystnadsplikt om att du vill ha ett förtroligt smtal. Du behöver jobba med självkänslan och ditt eget värde. Du är värde full och duger som du är.

  • Olivera

    Åh vännen, vad bra bra att du ser själv vad det bottnar i, vad klok du är. Det går att använda sex som ett självskadebeteende, Dvs precis som du beskriver - att göra saker man inte vill, och få andra att göra en illa. Prata med en ungdomsmottagning så fort det bara går ! Ring och säg att du behöver kurator eller psykologkontakt. Du kommer kunna få hjälp och gradvis må bättre, och lära dig sätt att hantera impulserna att göra dig illa genom sex.

    Du är värd så mycket mer än det här, och det kommer du också få ! Det blir bättre. Kärlek till dig !

  • Anonym (Hjälp)

    Du skadar dig själv med sex, du behöver komma ur det och jag lovar att det går. Sex kan vara så lustfyllt när man verkligen vill och med någon man vill göra det med. Du kan hitta balans och börja må bra men det kräver tid, energi och envishet. Att du ber om hjälp här är ett bra steg på vägen.

    Jag har också skadat mig med bla sex och jag vet att det är otroligt jobbigt. Samtidigt som man på något plan tycker man på förtjänar det så vill man vill fly,man duger åtminstone åt det. Men jag lovar det går att bli bättre och det förtjänar du, har du läst fjorton år till salu? Jag fann någon form av tröst i den, att inte vara ensam och se att det kan bli bättre.

    Du kan titta här och det finns mer hjälp att få. tjejjouren.se/tjejguiden/hur-mar-du/sexuellt-sjalvskadebeteende

Svar på tråden Vill att det ska göra ont