• Anonym (lost)

frustrerad!

Har gått och blivit frustrerad.
    Lever i ett äktenskap där mannen är näst intill helt ointresserad av sex. Det får mig att känna mig pervers men har förstått att så är det ju inte. Jag förstår naturligtvis att det är inte är fel på mig utan på honom.
    Tre månader har vi inte haft sex. Jag tänker inte vara otrogen men längtan att bli åtrådd och att sedd är breddad.
    Mannen är 40+ och nu börjar jag fundera på vad jag skall göra. Hur kan man inte vilja ha sex?!

• Svar på tråden frustrerad!
  • Anonym (Anonym)

Du kommer nog fortsätta vara frustrerad så länge du är ihop med honom.

• MrMister82

På egen hand är bäst ändå så kör på eller en kall dusch. :)

I mitt förhållande är det jag som har mest lust och ett tag var det väldigt frustrerande. Det tar över lite när allt mer energi går till att vara frustrerad. Men sen så insåg jag att jag bara kan förändra mig själv, så att istället för att vara frustrerad på henne så la jag energin på att förbättra mig själv. Tuffa till mig och gå min egen väg och det gav resultat. Hon ville lite mer men framförallt mådde jag bättre för livet liksom sluta vara att dansa efter hennes pipa för att bli belönad med sex.

Så häng inte upp dig för mycket på vad som är fel på honom. För det kan man ändå inte förändra. Man kan skjutsa honom till doktorn om det är testosteronbrist.

Har du testat det vanliga: att shoppa nya kläder, smink etc? Ta i honom extra mycket? 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-07-07 00:02:53 följande:
    Du kommer nog fortsätta vara frustrerad så länge du är ihop med honom.
    Håller med
  • Anonym (lost)
    MrMister82 skrev 2018-07-07 01:02:07 följande:

På egen hand är bäst ändå så kör på eller en kall dusch. :)

I mitt förhållande är det jag som har mest lust och ett tag var det väldigt frustrerande. Det tar över lite när allt mer energi går till att vara frustrerad. Men sen så insåg jag att jag bara kan förändra mig själv, så att istället för att vara frustrerad på henne så la jag energin på att förbättra mig själv. Tuffa till mig och gå min egen väg och det gav resultat. Hon ville lite mer men framförallt mådde jag bättre för livet liksom sluta vara att dansa efter hennes pipa för att bli belönad med sex.

Så häng inte upp dig för mycket på vad som är fel på honom. För det kan man ändå inte förändra. Man kan skjutsa honom till doktorn om det är testosteronbrist.

Har du testat det vanliga: att shoppa nya kläder, smink etc? Ta i honom extra mycket? 

Jag är väldigt kramig, alltid varit. Men jag börjar känna mig pervers när jag hela tiden försöker få honom att gå med på sex, jag gillar inte det. Jag vill ha en partner som tar initiativ till det. Han gillar beröring utanför sexet. Jag har frågat honom rakt ut många ggr om det är så att det är erektionen det är fel på men han säger bara att han mår dåligt.
    Jag kan räkna på mina tio fingrar hur många gånger vi får till det på ett år. Nu har det gått över tre månader sedan sist, jag är så sjukt frustrerad.

KK från tidigare inlägg går fetbort. Jag skulle aldrig göra något sådant mot honom. En dag kommer det fram att man vänsterprasslat så mitt svar blir nej.

• Zfinx

Och varför vill man inte tillfredställa och smaka på sin kvinna varje dag???

Kvinnor ska bara ha det gott....

• SvettigMumin

Fattar inte varför du vill tvinga honom att ha sex med dig när han uppenbarligen inte vill? Låt han vara ifred - han bestämmer över sin kropp.

Suck.

• Anonym (Låga nivåer?)

Be killen kolla upp testosteron-nivåerna, problemet kan ju ligga där.

• Fritz08

Tråkit som fan, men det kan gå att få igång din killes sexlust.

Om han själv inser att hans kåthet är låg ska han kontakta sjukvården för att kolla upp sin testosteronnivå.

Använder själv testostosteron och är kåt som en tjur.

Tyvärr är min hustrus sexlust torrt som ett kex från 1600-talet.

• Anonym (lost)
    SvettigMumin skrev 2018-07-07 15:54:39 följande:

Fattar inte varför du vill tvinga honom att ha sex med dig när han uppenbarligen inte vill? Låt han vara ifred - han bestämmer över sin kropp.

Suck.

citerade du någon?

Svar på tråden frustrerad!