Dumpad av narcissist
Hej! För 2 veckor sedan blev jag dumpad av mitt ex för 3e ggn. Första ggn tog han tillbaks mig efter 1 dag, andra efter 1,5 vecka och nu har vi inte pratat på 2 veckor. Vi bor grannar vilket är sjukt jobbigt. Dagen efter åkte han förbi mitt hus med en ny tjej, en tjej vi har bråkat mkt om, som han sagt att han aldrig pratat med. I förhållandet kunde han vara världens finaste. Han brydde sig mycket i början, ville veta vem jag skrev med, vart jag åkte när jag åkte någonstans, att jag skulle sova hemma när jag drack osv, detta gällde dock endast han, när jag frågade var jag "kontrollerande" och han gjorde slut. Vi var tillsammans i ca 6 månader, jag träffade hans familj osv och jag var alltså extremt nykär när det tog slut, därför är det jobbigt...så nu sitter jag här, mitt självförtroende i botten, sviken för 3e ggn, lurad, totalt nedbruten och jag har verkligen gett mitt allt i dethär. Och han går vidare utan något som helst problem, har någon att hålla om och detta får jag bevittna. Jag skulle gärna vilja att han får må dåligt, att han verkligen ska må skit. Samtidigt vill jag gå vidare.
HUR GÖR JAAAAG???