Ligger med en annan bara för sex?
Min fd har sex med en kvinna han börjat träffa för några månader sedan. De sover inte ihop det har jag konstaterat han vaknar i sin egen säng....han säger att visst känner han lite känslor eftersom de har haft sex och då uppstår känslorna av närheten men eftersom han har förklarat att han ska bo i Spanien över vinter och stor del av våren (han är 64 hon 51) så har stämningen mellan dem ha blivit dämpad menar han. Han vill inte heller ha en distansrelation.
Han och jag var ett par i flera år, jag gjorde slut av olika skäl och han kämpade för att behålla kontakten. Någon gång sade han att det kanske om vi hade flyttat ihop...han fortfarande pratar (senast i torsdags) om att ett problem i vå relation var för lite sex vilket är sant.....han pratar då och då om vår relation.
Han säger att så fort han kommer till Spanien kommer han att dejta p nätet för att hitta en kvinna där....
Jag vet inte men det känns cynisk, visst kan en kvinna ställa upp på det sättet, det är sådana som inte kan leva i ett parförhållande men jag vet att han vill leva i ett par förhållande....
Uhmm vore intressant att höra era erfarenheter om detta och vad ni tror....