• Anonym (stadsbo)

    Hur hittar man en kk?

    Jag och min förra kk bröt nyligen upp det då hon hittade någon som hon ville starta ett förhållande med och då ville sluta att ha sex, (vilket jag förstår väl). Jag undrar nu då hur kan man lätt hitta en ny kk eller någon som är intresserad? Tacksam för svar. 

  • Svar på tråden Hur hittar man en kk?
  • Anonym (Undrar fan samma)

    Vart hittar man en bra kk..

    De flesta killar verkar bara vilja ha förhållanden...

  • Enikk
    Anonym (Undrar fan samma) skrev 2018-07-09 20:45:39 följande:

    Vart hittar man en bra kk..

    De flesta killar verkar bara vilja ha förhållanden...


    Här har du en som vill ha kk inte förhållande
  • Anonym (Undrar fan samma)

    Vas trevligt.. och vart i världen finns du

  • Anonym (stadsbo)
    Anonym (Undrar fan samma) skrev 2018-07-09 20:45:39 följande:

    Vart hittar man en bra kk..

    De flesta killar verkar bara vilja ha förhållanden...


    Jag är en kille på 20 år inte många av mina killpolare vill ha förhållande just nu. antar att du har haft kass "tur" du med.
  • man i göteborg

    Det finns inget generellt svar på den frågan! Man får testa sig fram och se vad som fungerar! Man kan ju testa tinder som någon föreslog. Finns ju badoo, snapchat, instagram, dejtingsajter, krogen, chattsidor, matkön, jobbet etc etc.

    Som man får man räkna med att det är svårt att få en kvinnas uppmärksamhet då det går många män per kvinna.

  • Anonym (Undrar fan samma)
    Anonym (stadsbo) skrev 2018-07-13 21:32:18 följande:

    Jag är en kille på 20 år inte många av mina killpolare vill ha förhållande just nu. antar att du har haft kass "tur" du med.


    Jag har hittat många nit lotter som anser att mannen har makten och gärna visar det fysiskt.. därför vågar jag ej förhållanden mer..
  • Anonym (tinder funkar alltid)

    Som andra sagt, testa tinder. Nu har jag aldrig provat att ha en kk genom tinder men minns att jag vart intresserad av det en gång och blev att jag snackade med en kille på tinder om det. Han vart också intresserad att prova men jag fegade ur så blev aldrig något :) 

    Har väl nu en kk/på G tillsammans med en amerikan. Mycket mer spännande än svenskar måste jag säga. Men det är väl pga annat land då. 

  • transparent
    Anonym (Undrar fan samma) skrev 2018-07-09 20:45:39 följande:

    Vart hittar man en bra kk..

    De flesta killar verkar bara vilja ha förhållanden...


    Brukar det inte vara tvärtom? Flesta kvinnor vill bara ha förhållande.
Svar på tråden Hur hittar man en kk?