Hur får man killen man vill ha?
Hur kan man imponera och få killen man vill ha? På ett bra sätt
Vad kan man tillexempel skriva för att killen ska fastna för en konversation
Om du vill ha honom är det faktiskt inte alls fel att säga det. Jag vet att många tycker att det är generalfel i raggningssammanhang, nen jag är så gammaldags att jag tycker att ärlighet varar längst.
Har alltid funkat för mig i alla fall.
Dom som backar ur då, det är dom ändå bara ska hålla på och spela en massa spel. Och dom skiter jag ändå i.
Ha inte sex med honom på någon månad eller två (har du redan haft det så är oddsen låga tyvärr). Småflirta även med hans vänner så han ser det så vaknar han nog till.
Ha inte sex med honom på någon månad eller två (har du redan haft det så är oddsen låga tyvärr). Småflirta även med hans vänner så han ser det så vaknar han nog till.
Man är en sån tjej han vill ha helt enkelt, det går ju fejka en stund men antingen är du hans typ eller så är du i nte det. Var dig själv.
Småflirta även med hans vänner så han ser det så vaknar han nog till.
tack alla, är jätte intresserad av en kille men han verkar populär.
Men bara för att han är det behöver ju jag INTE vara det.
Jag menar alla vill väl hitta någon oavsett
Ha intressen för saker. Finns INGET så attraktivt som en person som är intresserad av tex litteratur, konst, salsa, arkitektur och vars intresse kan smitta av sig och man kan lära sig nåt.
Var närvarande och bekräftande utan att vara underdånig. Ställ frågor om det han är intresserad av. :)
Vad är du rädd för?
Ber du alltid människor om råd innan du gör något?
Är han mer avslappnad än dig?
Tänker att om någon som second guess sig själv hela tiden och träffar en mer självsäker individ som är mer praktiskt lagd så blir du en belastning. Frågan är om du kan slappna av. Ingen vill va en morsa eller farsa åt någon. Inte hellre dra i någon om något i ett större ssammanhang i längden.
Mitt tips ta lite teaterkurser, impro teater gör susen och det är kul för att stärka dig själv.
tack alla, är jätte intresserad av en kille men han verkar populär.
Men bara för att han är det behöver ju jag INTE vara det.
Jag menar alla vill väl hitta någon oavsett
Vad är du rädd för?
Mitt tips ta lite teaterkurser, impro teater gör susen och det är kul för att stärka dig själv.