• Anonym (Kontrollfreak??)

Min sambo sitter med Snapchat konstant!

Hur skulle ni göra om er sambo som är 30 år skickade över hundra snaps om dagen? Det plingar konstant i hans telefon och han öppnar sällan snaps när jag är med men jg ser att han är jätte aktiv när jag tex är på jobbet. Jag tycker det är så jobbigt och när jag frågar nån gång vem det är så säger hn att jag ska sluta va kontrollfreak och lita på honom att det bara är kompisar.. men då undrar man ju oftast vad det ör för kompisar för jag ser då sällan någon som är och hälsar på oss eller liknande. Då blir han istället sur och vägrar tala om vilka det är ?för som känner jag ändå inte?

Snälla vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min sambo sitter med Snapchat konstant!
  • No110sn

Intressant tråd! Samma bekymmer fast med flickvännen. Blivit avslöjad om olämpliga bilder men nekar ändå

• Anonym (Igenkänning)
    No110sn skrev 2019-03-26 15:12:52 följande:

Intressant tråd! Samma bekymmer fast med flickvännen. Blivit avslöjad om olämpliga bilder men nekar ändå

Verkar vara standard för alla flickvänner..
  • No110sn

Ja tydligen eller så är de bra svårt o hitta nån ärlig sådan. Ja visar allt medans hon döljer de mesta....

• Anonym (sia)

Visst har man rätt till privatliv och allt det där i ett förhållande men om ens partner är så hemlighetsfull tycker jag inte det är så konstigt att man blir misstänksam till slut. Om det nu är så oskyldigt borde det ju inte vara något problem för honom att visa dig vem han chattar med och vilka meddelande han får och sänder. 

Att han är så hemlighetsfull spär ju bara på din misstro mot honom och det borde han fatta. Att han ändå vägrar att ge dig några svar visar bara att det är något fuffens han håller på med som han inte vill att du ska se. 

• Anonym (Linn)

Jag tycker inte du ska oroa dig.

Din oro kommer tyvärr endast att förstöra för dig och er. Talar från erfarenhet. Lita på din partner, kan du inte göra det, då är frågan om du är med rätt person.

Och SLUTA att kolla hans snapchat poäng. Jag är inte alls aktiv på snapchat, men har det och är med i diverse vänners gruppchattar osv och min poäng ökar varje vecka med allt från 100 till 200 poäng endast av att jag är med i dessa grupper. Så sluta att kolla hans poäng, sluta oroa dig.

Jag har absolut inget att dölja för min partner, men jag skulle aldrig vilja öppna snaps framför honom för det. För även om jag inte är aktiv och skickar själv, så har jag tjejkompisar som skickar sjuka grejer som är mellan bara oss tjejer t.ex.

Så jag tycker du bara ska lugna ner dig och dina hjärnspöken och låta honom vara.

• Anonym (...)
    Anonym (Linn) skrev 2019-03-27 19:07:57 följande:

Din oro kommer tyvärr endast att förstöra för dig och er. Talar från erfarenhet. Lita på din partner, kan du inte göra det, då är frågan om du är med rätt person.

Och SLUTA att kolla hans snapchat poäng. Jag är inte alls aktiv på snapchat, men har det och är med i diverse vänners gruppchattar osv och min poäng ökar varje vecka med allt från 100 till 200 poäng endast av att jag är med i dessa grupper. Så sluta att kolla hans poäng, sluta oroa dig.

Jag har absolut inget att dölja för min partner, men jag skulle aldrig vilja öppna snaps framför honom för det. För även om jag inte är aktiv och skickar själv, så har jag tjejkompisar som skickar sjuka grejer som är mellan bara oss tjejer t.ex.

Så jag tycker du bara ska lugna ner dig och dina hjärnspöken och låta honom vara.

Vill man bli bedragen så.. Men vi som inte vill det så drar man öronen åt sig och tar reda på sanningen själv när något luktar hund..
  • Anonym (sia)
    Anonym (Linn) skrev 2019-03-27 19:07:57 följande:

Har man en magkänsla av att något är fel är det väldigt svårt att bara blunda för det och låta det vara. Det finns en balansgång mellan att vara totalt tillitsfull och godtrogen och naiv och den är inte så lätt alla gånger. 
  • Anonym (göte)

Kräv att han visar upp några snaps så det lugnar dig....

• Anonym (göte)

Kräv att han visar upp några snaps så det lugnar dig....

• Anonym (Henrik)
    Anonym (Kontrollfreak??) skrev 2018-07-13 14:05:51 följande:

Hur skulle ni göra om er sambo som är 30 år skickade över hundra snaps om dagen? Det plingar konstant i hans telefon och han öppnar sällan snaps när jag är med men jg ser att han är jätte aktiv när jag tex är på jobbet. Jag tycker det är så jobbigt och när jag frågar nån gång vem det är så säger hn att jag ska sluta va kontrollfreak och lita på honom att det bara är kompisar.. men då undrar man ju oftast vad det ör för kompisar för jag ser då sällan någon som är och hälsar på oss eller liknande. Då blir han istället sur och vägrar tala om vilka det är ?för som känner jag ändå inte?

Snälla vad ska jag göra?

Skulle fråga om han är 12 eller 30
  • Anonym (pil)

Blir mest förvånad över att det finns 30-åringar som använder snapchat. Jag är 30 själv och känner ingen kille som använder det. 

Och ja, klart man inte ska kontrollera sin partner för mycket men om ens partner lägger jättemycket tid på att snacka med några (oavsett om det är på telefonen, irl eller på snapchat) som vill man ju veta vilka de är, och om de pratar hela dagarna och skickar hundratals meddelanden till varandra så vill man veta lite mer om vad de pratar om. Det tycker jag inte är konstigt. 

Svar på tråden Min sambo sitter med Snapchat konstant!