Inlägg från: Anonym (Rt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rt)

SD varför är du för / emot?

Anonym (Apa) skrev 2018-07-14 16:48:20 följande:

Folk gillar SD för att de presenterar enkla lösningar på komplicerade problem.

Folk ogillar SD för att komplicerade problem sällan har enkla läsningar.

Enkla lösningar som är ohållbara...SD leder till kaos!
  • Anonym (Rt)

Förstår inte varför det skapas så många SD trådar? SD är ett missnöjesparti som saknar egna strategier, kunskap också, att lösa problem och styra ett land.

• Anonym (Rt)
    Anonym (Apa) skrev 2018-07-14 19:08:19 följande:

För att SD har överlägset högst andel väljare som lever sina liv på nätet, långt ifrån verkligheten.

Ja, det är nog sant!
  • Anonym (Rt)
    Anonym (Höger) skrev 2018-07-14 22:13:22 följande:

Det måste helt klart vara osäkra tjejer/kvinnor när man skriver: "Jag är emot SD för jag är kvinna". Jag är också kvinna och jag röstar på SD. Är inte det minsta orolig eller rädd för SD. Finns ingen anledning.

Alla bör vara oroliga!
  • Anonym (Rt)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-15 00:14:04 följande:

Jag är för SD för att jag är kvinna och vill kunna gå ut själv på kvällarna utan att vara rädd för att bli våldtagen.

Tror du att risken för våldtäkt minskar om SD vinner valet? I så fall är du väldigt naiv och har låtit dig luras av SD:s skrämseltaktik. Stackare!
  • Anonym (Rt)
    Anonym (Jude) skrev 2018-07-15 19:57:44 följande:

Är jude och kommer rösta på SD. Är trött på islamismen och nazismen från muslimer, speciellt nedtystande av problemet i etablerad media. Har blivit medlem i år och har flera judiska bekanta som kommer rösta på SD i år.

Intressant! Då är ni redo att åka "hem" antar jag?
  • Anonym (Rt)
    Anonym (U) skrev 2018-07-15 21:12:34 följande:

Röstar du på S?

Nope
  • Anonym (Rt)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-16 14:31:26 följande:

En stor majoritet? Dummaste jag hört

Det får du allt försöka förklara! Fakta tack!
  • Anonym (Rt)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-16 14:44:46 följande:

Fakta? Gå utanför dörren , kolla på stan , lev i verkligheten

Jag lever i den verklighet som finns utanför dörren, till exempel på arbetsplatser! Har du provat det någon gång...arbeta alltså? Eller du sitter framför datorn/telefonen och skapar din egen alternativa värld, precis som majoriteten av SD-anhängarna?
  • Anonym (Rt)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-16 17:28:14 följande:

Nej men jag jobbar och försörjer alla bidragstagare. Din arbetsplats är väldigt liten jämfört med sveriges befolkning

Jag pratar om arbetsplatser generellt! Har bra koll på arbetssituationen i landet. Att du skulle försörja alla bidragstagare i landet ser jag som föga troligt. Dessutom är bidragstagarna just nu färre än någonsin tidigare. Bara så du vet! Vill också påpeka att de flesta bidragstagarna är de som får sjukersättning och förtidspensionärerna.
Svar på tråden SD varför är du för / emot?