Inlägg från: Anonym (Rt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rt)

SD varför är du för / emot?

Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-16 18:03:59 följande:

Skitsnack. Det är tvärtom, bidragstagandet är större än någonsin förr och kommuner fattigare. Dom flesta bidragstagare är nyanlända. Jag försörjer alla tillsammans med andra skattebetalare

Stackare! Du lever verkligen i din internetvärld där alternativa sanningar konstrueras hela tiden. Hoppas du någon gång tvingas ut och får se verkligheten.

Lycka till med uppvaknandet!
  • Anonym (Rt)
    Anonym (Jimmiefan) skrev 2018-07-21 22:58:07 följande:

I höst lär det svida

Får Jimmie makt lär Sverige drabbas av allvarligare saker än pest och kolera! Han och SD är rena rama katastrofen.
  • Anonym (Rt)
    tobbe01 skrev 2018-07-21 23:25:56 följande:

Och hur tänker du då? VAD händer om SD får rejäl makt tror du?

Jag tror inte, jag VET!!! Att förklara för SD-anhängare är lönlöst efter som de vägrar se saker och ting med ett öppet sinne. De lever i sin lilla trångsynta värld och vägrar tänka utanför den lilla boxen.
  • Anonym (Rt)
    Anonym (fiamedknuff) skrev 2018-07-22 09:18:10 följande:

Så rätt han tyvärr fick den gamla aristokraten!

Den där Ian Wachtmeister (som var partiledare för Ny demokrati på 80-talet) har inte alla höns hemma.
  • Anonym (Rt)
    nihka skrev 2018-07-22 11:31:12 följande:

Mycket tankvärt inlägg!

Det där inbördeskriget som SDare tjatare om ligger dem själva mycket närmare än de förstår!

Så är det tyvärr!
  • Anonym (Rt)

Svenskar gnäller och klagar, men faktum är att det land som de flesta människor runt om i världen skulle vilja bo i (bortsett från sitt hemland) är faktiskt Sverige. Detta enligt en färsk undersökning .

Oavsett vad en del gnällspikar skriver så är Sverige ett av de bästa länderna att leva i.

Låt oss fortsätta ha det bra och inte låta oss skrämmas och genomsyras av SD:s grundlösa och allt tydligare hat och förakt mot allt och alla som inte har "rätt" religion, klädsel eller hudfärg.

Tack för ordet!

• Anonym (Rt)
    Anonym (Affe) skrev 2018-07-24 20:23:55 följande:

Men hur tror du de som lever i något av de 23 särskilt utsatta områdena känner?

De svenskar och invandrare som lever lagligt i en miljö som präglas av kriminalitet.

Du själv bor knappast i ett mångkulturellt område.

Jodå Affe! Jag bor faktiskt och jobbar i ett av dessa områden!

Visst kan jag hålla med om att det finns områden i Sverige där det är tuffare att leva, men som helhet och för en väldigt stor majoritet är Sverige ett land som de flesta här på jorden bara kan drömma om att få leva i. En utopi!

Visst har vi lite att jobba med här i Sverige för att ordning på ditt och datt, men i min värld går SD:s politik i motsatt riktning.
  • Anonym (Rt)
    Anonym (Affe) skrev 2018-07-24 20:42:54 följande:

Vad tycker du vi har att jobba med?

Kort sagt så finns det förbättringar att göra inom alla områden...det handlar om utveckling och att anta de utmaningar som framtiden bär med sig.
  • Anonym (Rt)
    Anonym (Hej alla snöflingor!) skrev 2018-07-24 22:51:44 följande:

Att folk är så korkade och tror att det kommer blir nya hitlertiden om Jimmie Å skulle bli statsminister..

JÅ KAN INTE bli statsminister eftersom

I svergie så har vi något som kallas negativ parlamentarism. Alltså den som vill bli statsminister i svergie får inte ha en majoritet emot sig. Dvs störta delen ledamöter är emot.

Så alla triggered snowflakes där ute kan andas ut och klappa alla era vänstervänner medhårs och sjunga kumbaya vid lägerelden och fortsätta att blunda för svergies största problem just nu: en totalt misslyckad integration.

Herregud! Du vet inte vad du pratar om! Ni SD:are borde skaffa ett jobb så ni kommer ut och ser Sverige på riktigt. Datorförbud borde gälla!
Svar på tråden SD varför är du för / emot?