• Anonym (SexxyBastard)

Män i strumpbyxor

Alltså jag förstår mig inte på folk längre, varför är det inte socialt accepterat med män i strumpbyxor.. Det är 2018 nu liksom, inte 1850.. Jag älskar strumpbyxor, har dom jämt på mig (under jeansen naturligtvis i offentliga sammanhang), ett hittills tioårigt intresse/hobby. Jag köper strumpbyxorna online och ju fränare dom är desto bättre.. Dessutom tycker jag själv att jag är supersexig i dom. Så.. du som är så negativ till detta ? Vad är det för fel på dig?

• Svar på tråden Män i strumpbyxor
  • Anonym (Ja du)

Varför kan du inte köpa ett par tjocka kalasbyxor istället? Såna där som småflickor hade på 60 och 70-talet.

• Anonym (why not)

Spelar väl ingen roll om killar har strumpbyxor. Dock måste jag ju säga att pungpaktet ät ju mindre snyggt eller sexigt i trikåer eller strumpbyxor. Men det finns ju inga kvinnor som bara har strumpbyxor heller så, så det är ju bara din partner som får stå ut med synen av inklämt pungpaket haha

• Anonym (w)

Jag vet inte vad det är för fel på mig. Men gillar det gör jag inte.

• Anonym (w)
    Anonym (w) skrev 2018-07-15 20:47:46 följande:

Och vad gör det att jag inte gillar det? Inget att bli upprörd för.
  • Meriall

Alltså strumpbyxor är ngt man har för att det är praktiskt. Inte för att det är snyggt. Så ens kön spelar ingen roll för mig. Hade tyckt det var lika konstigt med en tjej som hade strumpbyxor under jeansen av sexuella skäl som en kille som hade det...

• Anonym (Nej)
    Anonym (w) skrev 2018-07-15 20:47:46 följande:

Gillar det inte heller så vi är i varje fall två..
  • Anonym (Hm)
    Meriall skrev 2018-07-15 21:32:59 följande:
    Alltså strumpbyxor är ngt man har för att det är praktiskt. Inte för att det är snyggt. Så ens kön spelar ingen roll för mig. Hade tyckt det var lika konstigt med en tjej som hade strumpbyxor under jeansen av sexuella skäl som en kille som hade det...
    Håller med
  • EnAnonumius
    Anonym (SexxyBastard) skrev 2018-07-15 20:36:28 följande:
    Alltså jag förstår mig inte på folk längre, varför är det inte socialt accepterat med män i strumpbyxor.. Det är 2018 nu liksom, inte 1850.. Jag älskar strumpbyxor, har dom jämt på mig (under jeansen naturligtvis i offentliga sammanhang), ett hittills tioårigt intresse/hobby. Jag köper strumpbyxorna online och ju fränare dom är desto bättre.. Dessutom tycker jag själv att jag är supersexig i dom. Så.. du som är så negativ till detta Vad är det för fel på dig?
    Så vad är det för FEL på dig då, som inte kan acceptera att det finns folk som inte tycker strumbyxor på män är läckert/sexigt på en kille?

Ärligt jag bryr mig inte om en kille har strumpbyxor på sig eller inte. Det är hans val.

Fast jag tycker knappast strumpbyxor är ett plagg som aldrig kan få mig att tycka någon är "sexig i dem". Om du inte acceptera detta så är det dina egna problem.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Meriall skrev 2018-07-15 21:32:59 följande:
    Precis så...
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Siv)

För mig får du hemskt gärna ha strumpbyxor. Gärna högklackat också. Befriande om män börjar använda sånt tycker jag.

Själv är jag kvinna och tycker både högklackat och strumpbyxor är alldeles för obekvämt. Jag skulle gärna se att det är något för både män och kvinnor så pressen på mig som kvinna att använda skiten minskar.

Svar på tråden Män i strumpbyxor