• Anonym (?)

Ser tjejer ner på krogbrudar?

Jag snacka med en tjej på en datingsida och hon fråga lite vad jag sökte på sidan men jag sa att jag mest gjorde det som kul tidsfördriv man kan träffa någon på krogen då jag oftast går ut på helgerna osv.

Då sa hon: "Men där träffar man väl ingen seriös? ;)" Ungefär som att hon var bättre än tjejer på krogen. Typ som att dom är slampiga om ni fattar vibben.

Är det så eller? Jag antar det eftersom alla är vi individer och såklart måste det finnas tjejer som resonerar så, likväl som det finns killar som gör det.

• Svar på tråden Ser tjejer ner på krogbrudar?
  • Anonym (seriös)

Som killar ser väl typ ned på krogsnubbar också.

jo, det är en allmän uppfattning att på krogen ska man ha lite kul.. alltså man är inte där för att hitta sin framtid, det kan ju hända men sannolikheten är liten.

• MammaTillTre96

Man drar inte hem krogtjejer för något seriöst, det kan jag ju hålla med om.

De flesta tjejer som drar ut på krogen har samma tänk som killar, de vill bara ha kul! ;D 

Men det är ju inget dåligt såklart, ibland vill man bara ha kul, right?

• MammaTillTre96

De flesta tjejer som drar ut på krogen har samma tänk som killar, de vill bara ha kul! ;D 

• Anonym (?)
    Anonym (seriös) skrev 2018-07-16 19:54:44 följande:

Som killar ser väl typ ned på krogsnubbar också.

jo, det är en allmän uppfattning att på krogen ska man ha lite kul.. alltså man är inte där för att hitta sin framtid, det kan ju hända men sannolikheten är liten.

Aha fattar inte förvandlas människor till något annat när dom går in i en nattklubb eller vad är grejen?

• Anonym (?)
    MammaTillTre96 skrev 2018-07-16 19:57:18 följande:

Ja men man vill väl alltid bara ha kul? Även om man träffar en date seriöst? Eller när vill man ha tråkigt?
  • Anonym (carro)

Absolut inte. Vad är det för löjligt skit. Det är ju lite skillnad på att gå på krogen med jämna mellanrum och roa sig jämfört med att campa där, tors-lör varje vecka.

Men även om man är där hela tiden så är det absolut inget att se ner på? Herregud.

Jag kan mer tänka att de kanske försöker fylla nåt slags behov som de inte kan sätta fingret på eller har svårt att få fyllt. Men det är absolut inget att se ner på.

Så är vi alla mer eller mindre, bara att det yttrar sig på olika sätt. Så tror jag iallafall.

• neverpreggo

Jag ser inte ner på "krogbrudar" men skulle inte i första hand leta ett seriöst förhållande på krogen, oavsett kön. Många går ut för att ha kul och kanske ligga lite. Sen så kan det givetvis hända ändå.

• Anonym (F)

Jag ser ner på de som ens tycker krogen är "kul" du spenderar tusentals kronor, blir tafsad, nerdrogad Eller får klängiga män efter dig som du inte blir av med, du blir full och mår skitdåligt efteråt, det går inte konversera, pga dunk dunk dunk - musiken som är på nonstop och det är varmt och svettigt och utomhus stinker det av alla rökare, och från männens perspektiv, du går dit för att hitta en brud, du super för att våga dansa du är bedräglig och tjejerna du får kontakt med är så fulla de brukar dessutom flirta fast de har killar och samma andra vägen att upptagna män går dit och raggar, och som tjej kan du glömma att dansa ifred, krogen är arrangerat sexmöte alla som kommer in vet hur reglerna funkar. Hur detta överhuvudtaget ska uppfattas seriöst, det undrar jag.

Det är vuxendagis och stinker otrohet och folk med impulsiva beteenden och det är pinsamt att det är så man "umgås" på helger för man umgås inte man vill bara hävda sig eller supa bort sitt ansvar och vara tonåring och sent äller man när det inte blev bra.

Nä jag är inte bitter, men krogen uew?

Vad är det som är så kul? Ja det är möjligtvis dansgolvet om du inte blir nertafsad och har killar klämgandes och det faktiskt finns plats att dansa.

• Anonym (?)
    Anonym (F) skrev 2018-07-16 20:13:18 följande:

Jag ser ner på de som ens tycker krogen är "kul" du spenderar tusentals kronor, blir tafsad, nerdrogad Eller får klängiga män efter dig som du inte blir av med, du blir full och mår skitdåligt efteråt, det går inte konversera, pga dunk dunk dunk - musiken som är på nonstop och det är varmt och svettigt och utomhus stinker det av alla rökare, och från männens perspektiv, du går dit för att hitta en brud, du super för att våga dansa du är bedräglig och tjejerna du får kontakt med är så fulla de brukar dessutom flirta fast de har killar och samma andra vägen att upptagna män går dit och raggar, och som tjej kan du glömma att dansa ifred, krogen är arrangerat sexmöte alla som kommer in vet hur reglerna funkar. Hur detta överhuvudtaget ska uppfattas seriöst, det undrar jag.

Det är vuxendagis och stinker otrohet och folk med impulsiva beteenden och det är pinsamt att det är så man "umgås" på helger för man umgås inte man vill bara hävda sig eller supa bort sitt ansvar och vara tonåring och sent äller man när det inte blev bra.

Nä jag är inte bitter, men krogen uew?

Vad är det som är så kul? Ja det är möjligtvis dansgolvet om du inte blir nertafsad och har killar klämgandes och det faktiskt finns plats att dansa.

Jag brukar gå ut varje helg nykter, spenderar inte en enda krona, inte ens inträde betalar jag. Tycker att det är asroligt att titta på folk ,vad dom gör, träffar jag någon gullig tjej är det en bonus jag blir glad av. Kanske pussas vi, håller varann i handen, köper en pizza ihop på hemvägen?

Annars går jag hem själv och är jätteglad efter en trevlig kväll. Vad är grejen?

• Anonym (H)

Hoppas du tar betalt i allafall.

Svar på tråden Ser tjejer ner på krogbrudar?