• Anonym (?)

Ser tjejer ner på krogbrudar?

Jag snacka med en tjej på en datingsida och hon fråga lite vad jag sökte på sidan men jag sa att jag mest gjorde det som kul tidsfördriv man kan träffa någon på krogen då jag oftast går ut på helgerna osv.

Då sa hon: "Men där träffar man väl ingen seriös? ;)" Ungefär som att hon var bättre än tjejer på krogen. Typ som att dom är slampiga om ni fattar vibben.

Är det så eller? Jag antar det eftersom alla är vi individer och såklart måste det finnas tjejer som resonerar så, likväl som det finns killar som gör det.

• Svar på tråden Ser tjejer ner på krogbrudar?
  • Anonym (F)

Då är en bar seriösare. Du kan konversera, behövs inte supa man kan ta det lugnt, spela spel umgås och ha det säkert trevligt på en vuxen vettig nivå men ändå bjuda på sig.

• Anonym (F)
    Anonym (?) skrev 2018-07-16 20:16:04 följande:

Jag brukar gå ut varje helg nykter, spenderar inte en enda krona, inte ens inträde betalar jag. Tycker att det är asroligt att titta på folk ,vad dom gör, träffar jag någon gullig tjej är det en bonus jag blir glad av. Kanske pussas vi, håller varann i handen, köper en pizza ihop på hemvägen?

Annars går jag hem själv och är jätteglad efter en trevlig kväll. Vad är grejen?

Du är Kille så dig förstår jag, om du är nykter och bara tänker kravlöst och ser vad som händer och uppskattar det lilla så kan det ju vara okej. Som tjej är det som att sekunden man kliver in i entrén är man en strippa till allas behag att tafsa på klänga på och komma fram till och säga "jag vill knulla dig" och att jag förväntas vilja bli knullad av alla män jag är i närheten av för tjejer som är snygga och tjejer som är snygga på krogen - de vill knulla. Eftersom majoriteten är stupfulla lyssnar ingen på dina nej och ingen respekterar dig förrän en kille lägger armen om dig för då är du hans.
  • Anonym (?)
    Anonym (F) skrev 2018-07-16 20:16:37 följande:

Då är en bar seriösare. Du kan konversera, behövs inte supa man kan ta det lugnt, spela spel umgås och ha det säkert trevligt på en vuxen vettig nivå men ändå bjuda på sig.

Ja fast jag gillar även att dansa. Detta är för mig en fortsättning på discona när man var liten i skolan. Det var ju det bästa man visste, äntligen disco!
  • Anonym (F)
    Anonym (?) skrev 2018-07-16 20:16:04 följande:

Jag brukar gå ut varje helg nykter, spenderar inte en enda krona, inte ens inträde betalar jag. Tycker att det är asroligt att titta på folk ,vad dom gör, träffar jag någon gullig tjej är det en bonus jag blir glad av. Kanske pussas vi, håller varann i handen, köper en pizza ihop på hemvägen?

Annars går jag hem själv och är jätteglad efter en trevlig kväll. Vad är grejen?

Jag är dock glad att unika män som du existerar, det är ni som räddat mig inne i krogvimlet av svin.
  • Anonym (?)
    Anonym (F) skrev 2018-07-16 20:21:44 följande:
    Du är Kille så dig förstår jag, om du är nykter och bara tänker kravlöst och ser vad som händer och uppskattar det lilla så kan det ju vara okej. Som tjej är det som att sekunden man kliver in i entrén är man en strippa till allas behag att tafsa på klänga på och komma fram till och säga "jag vill knulla dig" och att jag förväntas vilja bli knullad av alla män jag är i närheten av för tjejer som är snygga och tjejer som är snygga på krogen - de vill knulla. Eftersom majoriteten är stupfulla lyssnar ingen på dina nej och ingen respekterar dig förrän en kille lägger armen om dig för då är du hans.

Lyssna, jag har varit ute väldigt mycket och det är inte som du säger. Folk är hövliga och normala.

En och annan människa som är alldeles för full och beter sig finns ju men dom är en minoritet.

• Anonym (F)
    Anonym (?) skrev 2018-07-16 20:22:14 följande:

Ja fast jag gillar även att dansa. Detta är för mig en fortsättning på discona när man var liten i skolan. Det var ju det bästa man visste, äntligen disco!

Jag önskar att de öppnar ett riktigt discotek all a 70-tal då alla är där för att DANSA LOSS med allmän respekt för alla. Då hade jag varit stammis. Älskar att dansa men dagens krogdansgolv är oftast bara en enda bordell.
  • Anonym (?)
    Anonym (F) skrev 2018-07-16 20:23:06 följande:
    Jag är dock glad att unika män som du existerar, det är ni som räddat mig inne i krogvimlet av svin.
    Ja givetvis kommer folk hjälpa dig om du är utsatt för ett svin på krogen, samma sak gäller där som i övriga livet. Människor är människor även på krogen.
  • Anonym (?)
    Anonym (F) skrev 2018-07-16 20:24:55 följande:
    Jag önskar att de öppnar ett riktigt discotek all a 70-tal då alla är där för att DANSA LOSS med allmän respekt för alla. Då hade jag varit stammis. Älskar att dansa men dagens krogdansgolv är oftast bara en enda bordell.
    Du, var fan är tryckarna?
  • smulpaj01

Jag har träffat alla mina pojkvänner på krogen då jag var yngre. Har aldrig någonsin haft ett ons utan enbart seriösa förhållanden.
    Så svar: nej jag som tjej ser absolut inte ner på krogtjejer!

• Anonym (F)
    Anonym (?) skrev 2018-07-16 20:23:53 följande:

Lyssna, jag har varit ute väldigt mycket och det är inte som du säger. Folk är hövliga och normala.

En och annan människa som är alldeles för full och beter sig finns ju men dom är en minoritet.

Du har säkert rätt, jag behöver chansa att gå ut 100 gånger till och hoppas att jag inte är helt sönderkladdad (eller värre..) lagom till 100.

Har positiva erfarenheter med men riskerna man är med om som tjej gör det inte värt att "chansa" för en solig kväll för en kille betyder inget napp, en dålig kväll för en tjej kan betyda allt från "din hora jag ska släppa iväg dig bakom hörnet " till slita i mina kläder till att hålla fast mig när jag ska gå hem till att bli nerdrogad till att bli våldtagen.

Jag byter gärna med dig.
Svar på tråden Ser tjejer ner på krogbrudar?