• silver33

String på män

Noterar och märker att allt fler kvinnor bär stringbikini även på svenska stränder, vilket jag älskar att titta på!

När får vi män komma dit, att bära en string att bada och sola i?

Jag gör det privat på balkongen, men har ännu inte gjort det offentligt på en strand. 

Vad säger ni? Bu eller bä?

• Svar på tråden String på män
  • Anonym (Bu)
    Anonym (dagensskitsamhäl) skrev 2018-07-19 19:06:41 följande:

Det är fult och hemskt på kvinnor. På man kan jag nog inte tänka mig något mer omanligt....

• Physalis

Om du betet dig normalt i övrigt hade jag inte brytt mig mer än att jag tittat åt ett annat håll.

Men du bör veta att de flesta mig veterligen går till stranden för att sola, bada och leka med sina barn, inte för att spana på exhibitionister. Så du kanske blir besviken när ingen ger dig någon större uppmärksamhet.

Personligen slipper jag helst se onödigt mycket av främlingars kroppar, men eftersom det hör till att vara väldigt avklädd och så länge det är ok för tjejer att ha string på stranden så måste det vara det för dig också.

Korrekturläser som en kratta
  • silver33

Sant, jag är nog exhibitionist, men egentligen inte. Trivs bara då jag har på mig en string, men gör det inte offentligt.

Men jag får väl åka till Tyskland och prova, där verkar de vara mer öppna!

• Aikido

Det är ett sexigt och manligt plagg som ligger i tiden. Bär din string med stolthet på stranden. Den finns inte en kvinna på jorden som inte uppskattar en man i string.

• Velouria

Jag tycker att stringbikini är fult på vem som helst. Men jag tycker att det skulle vara fulast på män. De kvinnor jag sett bära är med de dallrigaste arslen och som bara är ute efter uppmärksamhet. När det går ett stringprytt dallrande arsle förbi mig så önskar jag att jag hade haft en slangbella....

Integrerbart DNA
  • Pussan
    Velouria skrev 2018-07-21 18:22:18 följande:

Jag tycker att stringbikini är fult på vem som helst. Men jag tycker att det skulle vara fulast på män. De kvinnor jag sett bära är med de dallrigaste arslen och som bara är ute efter uppmärksamhet. När det går ett stringprytt dallrande arsle förbi mig så önskar jag att jag hade haft en slangbella....

Verkar lite lätt trångsynt att vilja ha en slangbella att använda på såna som inte klär sig efter dina önskemål. Är det så farligt att vilja ha lite uppmärksamhet?
  • Anonym (69"-man)

Enda anledningen till att jag inte bär stringkalsonger är att min fru tycker det är avtändande. Jag tycker de är hur sköna som helst men jag anpassar mig för frugans skull.

• Anonym (69"-man)
    Pentra skrev 2018-07-19 06:17:19 följande:

Nej, jag går inte klädd i string. Jag skrev ju att jag inte tyckte det var snyggt på någon alls, och det inkluderar självklart även mig själv. Inte heller är jag speciellt sugen på att få exem pga en skavande tråd mellan skinkorna. (Men tyvärr så får man ju med en så'n där hemsk stringtrosa varje gång man köper en korsett, så jag har ett gäng liggande här hemma till ingen nytta alls!) ... Dessutom, så har jag inte string för att jag gärna vill lämna lite åt fantasin till min partner, och ge honom lite pynt att se på ; för, hur kul är det, på en skala, att öppna ett paket där papperet redan är av? ... Med vänlig hälsning, Pentra

Exem mellan skinkorna??? Låter mer som slarv med hygien på något sätt i mina öron för jag känner inte alls igen det problemet!?!?

Visst är de där bifogade trådstringtrosorna sisådär, ser oftast väldigt billiga ut. Men andra modeller av string är ju supersexigt i mitt tycke, framför allt i jämförelse med tantmodellera som lämnar saker till fantasin.

Du tycks behandla dina älskare utifrån dina preferenser att skapa ett sug genom att locka med det okända. Du kanske pratat igenom detta med dina älskare före stundens hetta å då är ju allt bra! Men generellt tror jag män är funtade annorlunda än kvinnor i denna situationen. Vi vill gärna se mer av innehållet för att läskas istället för att fantisera. (Även om en korssett eller strumpeband ger en snygg inramning som jag kan uppskatta.) Vi kanske är något mer korkade och enspåriga än kvinnor då vi föredrar att inte ägna tankekraft åt något annat än de njutningatna sinnesintrycken ger.
  • Velouria
    Pussan skrev 2018-07-21 23:24:43 följande:

Verkar lite lätt trångsynt att vilja ha en slangbella att använda på såna som inte klär sig efter dina önskemål. Är det så farligt att vilja ha lite uppmärksamhet?

Naaw, blev du ledsen?

Jag tycker att det är roligt att jävlas med folk som fiskar uppmärksamhet på sätt som är lite....tja..."icke-trångsynt
    Integrerbart DNA
Svar på tråden String på män