• silver33

String på män

Noterar och märker att allt fler kvinnor bär stringbikini även på svenska stränder, vilket jag älskar att titta på!

När får vi män komma dit, att bära en string att bada och sola i?

Jag gör det privat på balkongen, men har ännu inte gjort det offentligt på en strand. 

Vad säger ni? Bu eller bä?

• Svar på tråden String på män
  • Anonym (Rödluvan)

Inte fint på män. Med tanke på paketet där framme. Avtändande grrr

• Anonym (Erik)

Förstår inte varför det är sånt tabu med string på en man...

• Anonym (Erik)

Jag är en man på 33 år med Sambo och barn. Jag använder string till vardag och fest inte är väl jag gay för det.

• Anonym (HannaSophia)

String på killar kan vara riktigt snyggt! Vill gärna se mer av det!

• Anonym (Man38)

Jag skulle gärna ha det. Känner mig ganska snygg i string, men min fru tycker tyvärr inte att killar ska ha det.

• Anonym (Killen)

Använder bara stringkalsonger

• Anonym (Erik)

Min sambo älskar det.

• Anonym (Lcn)

Använder nästan bara stringkalsonger.. älskar hur byxor sitter och tycker det är skönare än vanliga kalsonger.

• Anonym (Stringmannen)

Använder också string, både kalsonger och trosor så länge paketet får plats. Tjejen gillar det skarpt och brukar säga till mig när jag inte har string på mig.

• Anonym (Rerik)

Bu till string på både män och kvinnor, ser så fjantigt ut. Värst är den varianten på kvinnor som ser ut som badbyxor som dragits upp alldeles för högt. Väldigt tramsigt ser det ut.

• 8airam8

Använd kläder som gör dig glad och strunta i vad andra tycker eller inte tycker. Det är väl för din egen skull du klär dig? Jag är personligen inte förtjust i string, men mest för att jag fattar att under den där tygremsan gnider sig rövhålet och det tycker jag inte är så läckert. Ser jag däremot någon som ser ut att känna sig fin (trots string) så glädjer det mig. 

The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
Svar på tråden String på män