• Anonym (K)

Min man anmäld till soc

AAAN89 skrev 2018-07-19 20:03:30 följande:

Min man var på stranden med min dotter, 2 år, för 2 dagar sen och han hade även med sig sin kompis och dennes son. Min lämnade min dotter på en stol och gick på toaletten lite längre bort och han sa till sin kompis att hålla koll på henne tills han kom tillbaka. Kompisen satt bara några meter bort, och min dotters dagis fröken var där. Hon har då ringt soc och anmält min för att ha lämnat henne!! Hon är en sån som alltid frågar oss en massa saker, om vi jobbar och hur vi jobbar, upprepade frågor heeela tiden. De andra personalen är inte sån utan bara hon! Nu undrar jag vad som kommer att hända för detta är ju helt sjukt! Vi lämnat ALDRIG våran dotter ensam, inte ens sekunder!

Vaddå "vi lämnar aldrig våran dotter ensam", det var precis vad din man gjorde nu!

Soc kan bedöma att det behövs startas en utredning men abaolut inte säkert.
  • Anonym (K)
    Anonym (Peter) skrev 2018-07-20 07:52:33 följande:

Med den tolkningen kan du inte heller lämna barn på fsk då?

Om jag inte misstar mig så är barna inte ensamma på fsk utan det finns hela tiden personal....
  • Anonym (K)
    AAAN89 skrev 2018-07-19 20:30:30 följande:

Ja alltså hon är så frågvis hela tiden! Hon har frågat mig samma frågor kanske 7-8 gånger när jag lämnat min dotter där! Och min mans kompis är redo att vittna han också! Just nu känner jag att jag inte vill ha henne på det dagiset. Jag är så nöjd med resten av personalen men hon är så misstänksam hela tiden! Jag tänker för mig om min dotter hade fått blåmärken lite här och där (för att hon ramlar ofta) eller om hon var väldigt smal skulle denna kärring fröken ha anmält oss flera gånger!

Och sen har jag klagat flera gånger för att min dotter blivit så väldig röd i baken efter att jag hämtat henne på dagis men det enda hon svarat är; jo vi byter blöja ofta! En dag hämtade jag henne och när vi var hemma efter 10 minuter kollade jag blöjan som var såååå tung och fullt med bajs, och detta sa jag till men då påstod hon att hon hade bytt blöja strax innan jag hämtade henne! Åhh blir så förbannad!!

AAAN89 skrev 2018-07-19 21:53:41 följande:

Nej hon kom fram till min man och påstod att han lämnat henne själv! Och då pekade min man på min kusin och sa att han vaktar henne! Och då sa hon att man aldrig skulle vara längre än 2 meter ifrån sitt barn! Det låter ju helt sjukt!

Är det din mans kompis eller din kusin?

Ja, din man kan absolut bara kompis med din kusin men då hade du skrivit att set var din kusin från början och inte hållit på och ändra dig mitt i.

Jag hoppas soc gör en ordentligt utredning på er.
Svar på tråden Min man anmäld till soc