• Anonym (S)

Han vill leka anala lekar

Hej!

Jag fick en vacker och charmig man på kroken. När vi dejtat några gånger ville han att jag skulle vara extremt dominant och tycka in leksaker i honom. Han vill även att vi ska ha trekant med en annan kille som sätter på honom och som vi suger av samtidigt. I början var idéerna lite spännande. Jag tog kommando i sängen och dominerade, efter några träffar började jag äcklas. Han gillar att ligga på rygg och spruta sig själv i munnen. Känslorna finns kvar och jag har svårt att kö.ma över denna kille även om jag sagt att han nog inte är mannen i mitt liv. Så jobbigt.. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Han vill leka anala lekar
  • Anonym (asdf)

Gå vidare. Finns inget alternativ.

• Anonym (mjh)

Varje gång känslorna dyker upp så får du tänka på det som gör att ni inte passar ihop. För det gör ni inte. Ingen ska behöva ge avkall på sina sexuella preferenser så länge de inte skadar någon annan och så länge de är lagliga. 

För mig hade denna man varit perfekt Istället har jag en man som man absolut inte får leka några anala lekar med, men eftersom det inte är något jag absolut måste göra för att ha skönt sex, utan mer en trevlig fantasi så fungerar det bra ändå  

Leta vidare, dejta, umgås med folk så ska du se att det går över med tiden. Om det inte skulle göra det får du ta till professionell hjälp. 

• Anonym (S)
    Anonym (asdf) skrev 2018-07-22 09:08:53 följande:

Gå vidare. Finns inget alternativ.

Ja du har rätt. Måste göra det. Lär aldrig få en så vacker o välutrustad man men lite stolthet måste man ha
  • Anonym (Viola)

Du kommer fortsätta äcklas. Mitt ex var sådär... Kom dock fram lite senare i relationen och ibland när jag kom hem från jobbet låg han nedbäddad, naken i sängen med bara rumpan i vädret. Extremt avtändande. Bara hans njutning i centrum. Han gillade också att få sin egen sperma i munnen och sög ofta av dildos hellre än att gå ned på mig. Skulle inte förvåna mig om det är samma snubbe.

• Anonym (S)
    Anonym (mjh) skrev 2018-07-22 09:13:21 följande:

Varje gång känslorna dyker upp så får du tänka på det som gör att ni inte passar ihop. För det gör ni inte. Ingen ska behöva ge avkall på sina sexuella preferenser så länge de inte skadar någon annan och så länge de är lagliga. 

För mig hade denna man varit perfekt Istället har jag en man som man absolut inte får leka några anala lekar med, men eftersom det inte är något jag absolut måste göra för att ha skönt sex, utan mer en trevlig fantasi så fungerar det bra ändå  

Leta vidare, dejta, umgås med folk så ska du se att det går över med tiden. Om det inte skulle göra det får du ta till professionell hjälp. 

Då kan du ta honom haha Skämt åsido.. Jag har lekt anala lekar med killar förut och gillat det men det blir för mycket när en kille vill att man ska slicka honom därbak nästan hela tiden och vill blanda in fler personer i våra lekar. Som du skriver ska han inte behöva göra avkall på sina fantasier pga mig. Det kommer annars få utlopp på annat sätt.
  • Anonym (mjh)
    Anonym (S) skrev 2018-07-22 09:36:54 följande:
    Då kan du ta honom haha Skämt åsido.. Jag har lekt anala lekar med killar förut och gillat det men det blir för mycket när en kille vill att man ska slicka honom därbak nästan hela tiden och vill blanda in fler personer i våra lekar. Som du skriver ska han inte behöva göra avkall på sina fantasier pga mig. Det kommer annars få utlopp på annat sätt.
    Ah ok, ja det kan bli lite tjatigt om de hellre fokuserar på sin egen njutning än din/er gemensamma. 

Vi hade lite problem i början jag och maken haha, båda är 'givers' så vi fick lära oss att bara ta emot ibland också Jag hade kunnat blanda in en man till, tror jag, men det ska ju isf vara med fokus på BÅDAS njutning, inte bara hans. Egosim i sängen är så fruktansvärt avtändande  
  • Anonym (S)
    Anonym (Viola) skrev 2018-07-22 09:32:52 följande:

Du kommer fortsätta äcklas. Mitt ex var sådär... Kom dock fram lite senare i relationen och ibland när jag kom hem från jobbet låg han nedbäddad, naken i sängen med bara rumpan i vädret. Extremt avtändande. Bara hans njutning i centrum. Han gillade också att få sin egen sperma i munnen och sög ofta av dildos hellre än att gå ned på mig. Skulle inte förvåna mig om det är samma snubbe.

Tänk om det är samma snubbe haha. Han bor i Sthlm
  • klyban
    Anonym (S) skrev 2018-07-22 09:15:08 följande:
    Ja du har rätt. Måste göra det. Lär aldrig få en så vacker o välutrustad man men lite stolthet måste man ha

Om man inte klarar av OCH gillar sexet, så kan man gå vidare i livet oavsett vad man tycker om personen ifråga.
    För vem vill ha ett härligt glassigt liv utanför sexet och sen ha sex man äcklas av och mår dåligt av.
    Det låter som en deal breaker för mig.

Jag ratat flera tjejer som vill ha analsex, just för det äcklar mig så.
    Så kan även du, och för ett lyckat förhållande så måste sexlivet vara fungerande och i någorlunda synk i sexlivet.
    Detta är en anledning att man ska knulla först, sen se om det är nått man kan vara intresserad av.
    För jaga enbart ett skal av en man/kvinna, så kommer man bli besviken väldigt många gånger.
    Och går inte dessa delar ihop, så är det meningslöst att fortsätta sådana förhållanden då de havererar till slut och då man slösat bort några av sitt liv.

hur många meter var det?
  • Anonym (S)
    klyban skrev 2018-07-22 11:43:13 följande:

Om man inte klarar av OCH gillar sexet, så kan man gå vidare i livet oavsett vad man tycker om personen ifråga.

För vem vill ha ett härligt glassigt liv utanför sexet och sen ha sex man äcklas av och mår dåligt av.

Det låter som en deal breaker för mig.

Jag ratat flera tjejer som vill ha analsex, just för det äcklar mig så.

Så kan även du, och för ett lyckat förhållande så måste sexlivet vara fungerande och i någorlunda synk i sexlivet.

Detta är en anledning att man ska knulla först, sen se om det är nått man kan vara intresserad av.

För jaga enbart ett skal av en man/kvinna, så kommer man bli besviken väldigt många gånger.

Och går inte dessa delar ihop, så är det meningslöst att fortsätta sådana förhållanden då de havererar till slut och då man slösat bort några av sitt liv.

Vad befriande att höra om en kille som äcklas av analsex. Långt ifrån alla killar gör det.. Jag tror att många killar som gillar analsex med tjejer även kan tänka sig det med en man. Det är min teori.

Du har så rätt i det du skriver. Känns skönt att läsa allas kommentarer och inse att jag inte tog ett felaktigt beslut
  • klyban
    Anonym (S) skrev 2018-07-22 12:10:40 följande:
    Vad befriande att höra om en kille som äcklas av analsex. Långt ifrån alla killar gör det.. Jag tror att många killar som gillar analsex med tjejer även kan tänka sig det med en man. Det är min teori.

Du har så rätt i det du skriver. Känns skönt att läsa allas kommentarer och inse att jag inte tog ett felaktigt beslut

Kan inte svara för alla, men sex är en extremt viktig del i ett förhållande om än en väldigt liten del.
    Och om man som du inte pallar det så funkar det inte.
    Men det kom du fram till själv, och det du ska göra var gång känslor spirar upp igen för denna man.
    Ja, då tänker du bara på hur sexet var och det borde vara tillräckligt för dig att hålla dig borta, eller? Flört

Men det är svårt vid konstiga sexlekar och undkomma sexet, men en hobby kan man vara i ett annat rum och undvika, det är svårt med sex Tungan ute

hur många meter var det?
  • Anonym (Y)

Jag skulle dumpa honom. Han kommer inte sluta gilla sakerna för att du inte gillar det. Tyvärr.

Hålla på med saker man äcklas av ska man inte.

• Anonym (Oh my)

Jag gifte mig med en man som före mig aldrig hade provat analt, på mig då. (knappast på honom heller).

I början verkade han gilla att ge mig analt och jag gjorde något litet åt honom, och han sa att han gillade det.

Efter några år så blev det alltmer sällan (han har add och måste alltid vara den som tar initiativ) och han sa då att han äcklades lite av det. Jag tänkte åh nej, men hoppades att det skulle gå över....

Nuförtiden ger han mig analsex max 1 g per år och det funkar ok... Finns så mycket annat man kan göra med varann och så har jag hellre en man som är mindre intresserad av analen än en som är för mycket intresserad! (min fd. var ett analfreak...)

• Anonym (Viola)
    Anonym (S) skrev 2018-07-22 11:35:06 följande:
    Tänk om det är samma snubbe haha. Han bor i Sthlm
    Japp, Han bor i Sthlm och är född 78
  • Anonym (S)
    Anonym (Viola) skrev 2018-07-22 16:09:20 följande:

Japp, Han bor i Sthlm och är född 78

Då är det en annan kille för han är yngre.
Svar på tråden Han vill leka anala lekar