Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Insemination i Danmark i Augusti 2018

Vi är på gång att göra syskonförsök igen, har två barn efter samma donator. Har ni nåt tips på gyn där man kan göra äggblåsemätning och kolla tjockleken på slemhinnan inför insemination?

• Längtan 30
    askyfullofstars skrev 2018-08-17 23:18:57 följande:

Vilken klinik har du varit på?

Gyn Grönlund som ligger i Helsingör, jag ska på äggblåsemätning i Göteborg på måndag och antagligen insemination på onsdag om jag inte har för många mogna ägg (eller tillräckligt med mogna ägg för den delen). Vart har/ska ni till?
  • Längtan 30
    askyfullofstars skrev 2018-08-18 09:51:04 följande:

Vilken gyn i Gbg?

Vi ska till Triangeln i Danmark. Har du gjort insemination på båda barnen? Med hormoner eller utan?Har ni manlig faktor?

Partus går jag till. Hade kontakt med ett par andra kvinnokliniker men de ville ha 1500 för äggblåsemätning. Galet, men på Partus är det bättre pris.

Ja manlig faktor, vi har samma donator till våra andra barn och tre försök till helsyskon har vi just nu. Hoppas att det räcker med ett försök såklart men jag vet inte om jag vågar hoppas på sån tur. Våra barn kom till efter hormonbehandling, enkel- respektive dubbelkur och insemination, inför det kommande har jag tagit en dubbelkur också.
  • Längtan 30
    askyfullofstars skrev 2018-08-20 12:30:35 följande:

Jag betalar 2000 kr. Vad betalar du där? Så himla dyrt, särskilt när vi betalar allt själva. Har de möjlighet att ta emot helger?

Vilka hormonbehandlingar fick du? Hur gammal är du?

300 kr, kolla in deras hemsida, www.partus.se

Har du Facebook eller messenger så kke vi kan höras där?
Svar på tråden Insemination i Danmark i Augusti 2018