Att träffa en syriansk man?
Fast den genomsnittliga IQ nivån i Syrien är 80.
I Sverige ligger den på 100.
70 räknas som lätt förståndshandikappad.
Fast den genomsnittliga IQ nivån i Syrien är 80.
I Sverige ligger den på 100.
70 räknas som lätt förståndshandikappad.
Jag har runt 120 iq. Genomsnittet är 100 i Sverige.
Det finns inget som säger att alla syrianer måste ha 80 iq.
Kan säkert stämma att syrianer är en minoritetsgrupp på något vis och kanske inom sin egen grupp besitter en ännu högre genomsnittlig IQ.
Förövrigt är det nog ingen som tar sig in på läkarutbildningen med 100 IQ.
Vilket skulle betyda att svenskar är för tröga för att bli läkare.
Kom ihåg att vi diskuterar genomsnitt.
Du tycker att han passar mer in som underutvecklad apa för att han anser dom vara underutvecklade apor.
Vad drar du den slutsaten utav?
Araber har 80 iq som snitt (svenskar 100). Dom kastar sten på blåljuspersonal. Är överrepresenterade inom all form av kriminalitet såsom grova våldsbrott, våldtäkt och gruppvåldtäkter.
Att tycka att dom som grupp beter sig som underutvecklade apor är verklighetsförankrat.
Så återigen, visa nu din utvecklade intelligens och logik och kom med ett förankrat påstående till varför någon som anser araber vara underutvecklade apor, skulle mer passa in som detta.
Nej, du gjorde ett ställningstagande. Att han mer passade in som outvecklad apa än dessa människor han beskrev som outvecklade apor.
Är det tex så att om jag säger att en våldtäktsman är en outvecklad jävla apa. Att du också då tycker att jag mer passar in som outvecklad apa än våldtäktsmannen, eftersom jag beskrev honom som en outvecklad apa?
Eller var drar du gränsen?
Såg att du inte skrev det, så tar tillbaka det, sorry.
Kan du dock inte förstå att vissa män, av ren frustration, skuldbelägger invandrare som grupp då dom är överrepresenterade gentemot svenskar på "aplikt" beteende?
Nej.
Dock måste man ha förståelse för att dom är frustrerade då kriminalitet, gängskjutningar, våldtäkter och gruppvåldtäkter som vi aldrig i princip haft i Sverige innan vi fick invandring, har blivit relativt vanligt förekommande idag.
Detta är en allvarlig utveckling. Sen är det så, att alla invandrare går inte runt och gruppvåldtar folk.
Men man kan förstå att folk är emot invandringen och skuldbelägger hela gruppen. Då utan den, hade vi inte haft dessa fenomen i lika stor utsträckning.
Vi utvisar 1 av 5 våldtäktsmän. Vi plockar hit hundratusentals ensamkommande män om året, helt utan någon som helst koll.
Sverige bedriver en flat invandringspolitik. Den måste bli mer reglerad.
Detta även för skötsamma invandrares skull. Vilket är en av anledningarna att så många skötsamma invandrare röstar SD. Dom vill inte bli förknippade med dessa "apor", vilket jag kan förstå till 100%.
Kroppsvikt är ett dåligt exempel, då hade det varit bättre om du använt dig utav BMI.
Ordets rätta bemärkelse så är alla som inte befinner sig inom genomsnittet onormala.
Sen kan man värdera ordet, betyder det att man är knäpp i huvudet? Konstig? Nej, bara lite mindre normal. Men jag förstår vad du menar när du säger "normal".
Går kanske använda ordet på flera sätt.
"Normalitet kan definieras utifrån antingen normalfördelning, genomsnittlighet eller vanlighet, eller utifrån vad som anses vara naturligt."
När jag tänker normalt så tänker jag vad som är normen. Mest vanligt, genomsnittet.
Men visst kan man utöka ordets betydelse. 90-110 är just mer vanligt än 50.
Så 90-110 är mer normalt än 50. Osv.
Mest normalt är ju 100.
Aja whatever, ointressant diskussion.
Är man svensk man och attraktiv för svenska tjejer är man även det för utländska.
Kanske svar på din fråga grå.