IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Går också och väntar på samtal om antal befruktade! Hur mår du annars idag?
Läste att kliniken hade hört av sig till dig om resultatet. Tråkigt att läsa att ?bara? 3 blivit normalt befruktade. Vad har varit er faktor i er barnlöshet? Här har kliniken inte ringt.. Jag mår väldigt bra ändå får jag säga. Hur mår du efter omständigheterna? Hoppas de två kommer vara er tur att lyckas! Kram
Jag gör min första IVF nu och hade äggplock i går. 23 blåsor men 14 ägg funna.. Preliminär insättning i morgon, de ringer under dagen om det ändras (risk för överstimulering) eller inget befruktas.. bara till att vänta :) vad grymma ni är alla som kämpar!
Fått besked från kliniken nu: 14 mogna ägg men bara 3 normalt befruktade. Jag är väldigt besviken.
Om de fortsätter dela sig som de ska, får jag 2 återförda imorgon.
Fått besked från kliniken nu: 14 mogna ägg men bara 3 normalt befruktade. Jag är väldigt besviken.

Akira öken hoppas att guldägget finns bland dessa!! Förstår att du är besviken över utfallet...
Åh nej vilka tråkiga nyheter :( Förstår att du är besviken. Håller tummarna för att alla tre utvecklar sig fint och att ni får två tillbaka och en till frysen. Kram
Ledsen att höra att du är besviken, jag förstår dig - men 3 befruktade ska nog kunna gå, speciellt om du får 2 tillbaka!
Minns inte men de ICSI?
Akira öken hoppas att guldägget finns bland dessa!! Förstår att du är besviken över utfallet...