IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ruvardag 6 närmar sig sitt slut. Illamåendet har smugit sig på mig lite då och då men det kan ju vara en biverkning av lutinus också. Så svårt att hålla isär biverkningar och möjliga symptom dessa dagar.
Hur mår ni andra?
Tror inte jag skrivit i denna tråd innan, hoppar gärna in :) Har insättning imorgon på dag 5 och är såklart super nervös. Omgång två detta för vår del, blev gravid på första försöket men fick missfall i v.6.
Känna lite svårt att tro att vi skall lyckas två gånger i rad men försöker såklart peppa upp mig själv att ändå tro. Så många smällar redan som det är de senaste åren så hoppet är lite naggat i kanterna. Hur mår ni andra, ser att många av er väntar på att kunna testa :)
Tror inte jag skrivit i denna tråd innan, hoppar gärna in :) Har insättning imorgon på dag 5 och är såklart super nervös. Omgång två detta för vår del, blev gravid på första försöket men fick missfall i v.6.
Känna lite svårt att tro att vi skall lyckas två gånger i rad men försöker såklart peppa upp mig själv att ändå tro. Så många smällar redan som det är de senaste åren så hoppet är lite naggat i kanterna. Hur mår ni andra, ser att många av er väntar på att kunna testa :)
Hoppas hoppas hoppas att det har gått bra! <3
Sådärja. Plock på fredag, nu är det snart dags!
Sedan beror det på hur de befruktas om det blir återföring sön eller ons nästa vecka. Hur funkar det? Många ut, längre odling eller?
Får tillägga att jag är 40 år redan ????
Sedan beror det på hur de befruktas om det blir återföring sön eller ons nästa vecka. Hur funkar det? Många ut, längre odling eller?
Vi fick tillbaka ett litet tvådagars igår :)