• lullis94

När fick ni missfall?

Jag har försökt bli gravid i 1,5 år och har äntligen fått + på test och nu börjar oron att det inte ska gå hela vägen. Därför undrar jag nu när ni fick era missfall för att se när det är vanligast för att kunna lugna mig själv.

Tackasam om bara ni som faktiskt fått missfall svarar!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När fick ni missfall?
  • Fjäril kär

Av fem missfall vet jag bara tiden för två av dom. Två missfall i rad i vecka 4-5 .

De tre andra graviditeterna har jag inte ens vetat om alls förrän missfallet konstaterats efteråt, jag själv tror det var sena missfall (vecka 8-12)

• Anonym (M)

Runt vecka 10. Jag var extremt underviktig och utmärglad då så i mitt fall var det inte så konstigt att det blev så.

• Anonym (Barn)

Ma v12 skrapning

Dödfött v20

Levande v37 samt v26

• Anonym (K)

Födde vår änglaflicka som somnade in i min mage i v.24

• Anonym (Lini)

Vecka 8, vecka 14 och vecka 5. Har även lyckats två barn!

• Anonym (Cia)

Vecka 6 och vecka tio. Hade två missfall i rad efter två lyckade graviditeter. Fick något år senare ytterligare ett barn.

• Mrs Green

Veckorna 5, 6 och 14. Men den i v.14 hade slutat växa runt vecka 10, fast jag fick inte veta det förrän en månad senare. 

• Anonym (Mi)

Missfall vecka 6 och vecka 10.

• UndrandeSökare

Haft 6 missfall, alla innan v.12

2 ofostriga, 1 kemisk, och 3 MA. Missfallsutredningen via Landstinget efter 3e gången visade inget, för de tog för få prover, inte ens ett spermaprov fick vi ta.

Har sen sökt och fått bättre hjälp i Aten, Riga och London. Det har visat sig att orsaken var dnafel på spermierna och att jag har fel på immunförsvaret som attackerar embryona. För mer info se Atentråden.

Svar på tråden När fick ni missfall?