• Kärleksbo

Blir SD Sveriges största parti efter valet?

Vissa opinion mätningar tyder på det, blir det ordning och reda i landet då?  

• Svar på tråden Blir SD Sveriges största parti efter valet?
  • c2x
    FDFMGA skrev 2018-08-15 11:35:04 följande:
    Nja, jag är inte så intresserad av kvacksalvare.

Vi hade en här på FL som fått för sig att hen kunde bota politiskt korrekta med någon slags homeopatsmörja baserad på hens samlingar av navelludd.

Nåväl, jag tackade nej till hens erbjudande. Egentligen är det märkligt att så många SD-aktivister tar för givet att den svenska majoritetskulturen ska vara intresserad av deras kvackandeSkrattande
    Är detta verkligen det bästa forumvänstern kan vaska fram? Inte konstigt att de behöver ett troll till moderator.
  • KillBill

SD tokrasar med 3,7 % i dagens Sentio (den oppunionsundersökning som sverigedemokrater brukar framhålla som bäst på att fånga SDs stöd i oppunionen). Detta resultat bör väl betraktas som odiskutabelt?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Daimstruten
    c2x skrev 2018-08-15 23:59:57 följande:

Är detta verkligen det bästa forumvänstern kan vaska fram? Inte konstigt att de behöver ett troll till moderator.

Haha haha. Huvudet på spiken...
  • FDFMGA
    c2x skrev 2018-08-15 23:59:57 följande:
    Daimstruten skrev 2018-08-19 10:29:53 följande:
    Haha haha. Huvudet på spiken...

Mm, precis så är det och det är därför vuxenvärlden måste se till att den mentalitet som kännetecknar SD-rörelsen aldrig ska få direkt inflytande på beslut som berör Sverige och vår kultur.

Det förvånar mig inte att SD-svansen här på FL skyller sitt uppförande på att det finns moderatorer som trollar. Enligt gammal hederlig svensk moral så borde ryggradslösheten hos de här krumelurerna behandlas med att det ställdes krav på dem - något som krumelurernas föräldrar uppenbarligen inte förstått att göra.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • felix le chat
    Padirac skrev 2018-08-11 10:33:19 följande:
    Eftersom valvakorna på de respektive kanalerna/bolagen är annonserade så är det enkelt att se vilka programvärdar och gäster som kommer att delta.

Det kannas fakta-efterforskning. Inget välkänt begrepp hos SDsvansen, hisorieförfalskare och skikhögern

Passa nu på att köpa den där inspelningsboxen till din TV så kan du fröjdas i många årSolig
    nu inköpt,
    www.boxer.se/tv/hardvara/sagemcom-rti95-500-hd

kvar att fixa: Grillchips, dipp, dricka.

• felix le chat
    KillBill skrev 2018-08-14 20:02:31 följande:
    Det finns inget land i värden där så många skulle rösta på ett främlingsfientligt parti.
    vet du vad jag tror ?
    argument från 2014 är inte gångbara idag

eller varför inte dra till med ett ytterligare kvasi begrepp:
    alla människors lika värde

ingen någonsin han kunnat förklara vad det betyder
    någonsin
  • Thrillr
    Kärleksbo skrev 2018-07-31 14:44:19 följande:

Vissa opinion mätningar tyder på det, blir det ordning och reda i landet då?  

Ja, man får ju hoppas på det! Skrattande
  • Iarwain

Det finns risk att SD blir största parti efter valet.
    Jag tror däremot inte att de kommer komma i regeringsställning ändå.

Man får hoppas att det blir ordning och reda oavsett vilka som än vinner valet. ( frågan är hur man vinner ett val där stora kompromisser kommer att krävas )

• AnteKa
    Iarwain skrev 2018-08-20 22:54:04 följande:

Det finns risk att SD blir största parti efter valet.
    Jag tror däremot inte att de kommer komma i regeringsställning ändå.

Man får hoppas att det blir ordning och reda oavsett vilka som än vinner valet. ( frågan är hur man vinner ett val där stora kompromisser kommer att krävas )

Ingen kommer vinna valet.

Varken de rödgröna eller Alliansen kommer kunna bilda regering.
Svar på tråden Blir SD Sveriges största parti efter valet?