• Anonym (Äcklas killar av mens?)

Äcklad killar av mens?

Är det vanligt att killar äcklas av mens?

Min gör det. Om jag råkar blöda en droppe eller två dagen innan mensen kommer igång när vi har sex blir han jätte äcklad? Brukar killar bli det?

• Svar på tråden Äcklad killar av mens?
  • Anonym (Caroline)

Om han är en tönt som typ tror att kvinnor bajsar regnbågar och fiser hallon så visst då blir han nog äcklad. Här räknas också gruppen snubbar som sov på biologilektionerna in.

• Anonym (123)

Det är inte bara så att han inte gillar blod?

• Anonym (123)
    Anonym (Caroline) skrev 2018-08-01 18:15:51 följande:

Om han är en tönt som typ tror att kvinnor bajsar regnbågar och fiser hallon så visst då blir han nog äcklad. Här räknas också gruppen snubbar som sov på biologilektionerna in.

Fast om jag råkar bajsa på min killes kuk när vi ligger så är ju det ganska äckligt. Det är ju också biologi.

TS, jag är tjej och tycker också det är äckligt med mens. Dock är det ingen big deal
  • Fjäril kär

Tror det är en åldersfråga. Ju yngre killar desto fler har "mensfobi".

Jag är 40+ och ingen man mellan 40-60 år omkring mig bryr sig det minsta.

• Fjäril kär

• Anonym (M)

Vi har sex dom två första dagarna och den sista dagen när jag har mens och inte blöder så mycket. Har nog med åldern o göra. Yngre killar brukar tycka att tal om bindor o tamponger är tillräckligt äckligt, mens ska inte ens nämnas.

• Anonym (Kille)

Nej jag bryr mig inte... lite trist bara att inte slicka, om sex blir aktuellt under menspeioden.

Brukar lägga en handduk under henne, i övrigt inget annorlunda jämfört när hon inte har mens

• Tecum
    Fjäril kär skrev 2018-08-01 18:38:56 följande:

Håller med, jag har aldrig haft några problem med att hon har mens. Tror min fru var mer äcklad än jag.
  • Anonym (Caroline)
    Anonym (123) skrev 2018-08-01 18:35:31 följande:

Fast om jag råkar bajsa på min killes kuk när vi ligger så är ju det ganska äckligt. Det är ju också biologi.

TS, jag är tjej och tycker också det är äckligt med mens. Dock är det ingen big deal

Om du gör det oavsiktligt så har ni nog sex lite fel. Sen tycker jag lite synd om dig som tycker din egen kropp är äcklig.
  • toughshit

Beror nog på ålder... Jag har fått oralsex när jag haft mens, ibland utan att jag visste om mensen. Lika roligt varje gång man upptäcker det. Karln ser ut som ett blodtörstigt rovdjur plötsligt....

• Anonym (Äcklas killar av mens?)
    Fjäril kär skrev 2018-08-01 18:38:56 följande:

Han är 44
  • Anonym (123)
    Anonym (Caroline) skrev 2018-08-01 19:09:45 följande:
    Om du gör det oavsiktligt så har ni nog sex lite fel. Sen tycker jag lite synd om dig som tycker din egen kropp är äcklig.
    Har aldrig gjort det, men det var inte poängen heller. Tycker inte du bajs är äckligt? 
  • MammAmma

Jag vete fan om jag tror på åldersargumentet; alla jag haft sex med de senaste 4 åren har varit mellan 21 och 40 år gamla (med en medelålder på 24-28) - ingen har haft något emot att ligga när jag haft mens. Okej, jag har haft två ONS under den tiden, deras inställning vet jag faktiskt inte.

• Fru Darcy
    Anonym (123) skrev 2018-08-01 19:27:00 följande:
    Har aldrig gjort det, men det var inte poängen heller. Tycker inte du bajs är äckligt? 

Det finns många killar som inte har några problem med att stoppa in snorren i tjejers rumpor, med risk för att få bajs på snoken. Varför skulle det vara annorlunda med mens?
  • Tom Araya
    Anonym (Äcklas killar av mens?) skrev 2018-08-01 18:09:35 följande:

Är det vanligt att killar äcklas av mens?

Min gör det. Om jag råkar blöda en droppe eller två dagen innan mensen kommer igång när vi har sex blir han jätte äcklad? Brukar killar bli det?

Det varierar nog. En del tål knappt se blod.

Mig bekymrar det inte ett dugg. Är hon sugen när hon har mens så får hon sex, men jag hoppar att ge henne oralt och förväntar mig inte att hon suger direkt efter knull.
  • Anonym (123)
    Fru Darcy skrev 2018-08-01 19:30:33 följande:

Det finns många killar som inte har några problem med att stoppa in snorren i tjejers rumpor, med risk för att få bajs på snoken. Varför skulle det vara annorlunda med mens?
    Folk i denna tråden klassar killar som inte tycker mens är äckligt som omogna. Är de som inte gillar analsex omogna då?
Svar på tråden Äcklad killar av mens?