Äcklad killar av mens?
Är det vanligt att killar äcklas av mens?
Min gör det. Om jag råkar blöda en droppe eller två dagen innan mensen kommer igång när vi har sex blir han jätte äcklad? Brukar killar bli det?
Min gör det. Om jag råkar blöda en droppe eller två dagen innan mensen kommer igång när vi har sex blir han jätte äcklad? Brukar killar bli det?
Ingen kille jag legat med har tyckt att det varit äckligt iaf.
Om han är en tönt som typ tror att kvinnor bajsar regnbågar och fiser hallon så visst då blir han nog äcklad. Här räknas också gruppen snubbar som sov på biologilektionerna in.
Det är inte bara så att han inte gillar blod?
Om han är en tönt som typ tror att kvinnor bajsar regnbågar och fiser hallon så visst då blir han nog äcklad. Här räknas också gruppen snubbar som sov på biologilektionerna in.
Nope, min man har inget som helst problem med det.
Tror det är en åldersfråga. Ju yngre killar desto fler har "mensfobi".
Jag är 40+ och ingen man mellan 40-60 år omkring mig bryr sig det minsta.
Vi har sex dom två första dagarna och den sista dagen när jag har mens och inte blöder så mycket. Har nog med åldern o göra. Yngre killar brukar tycka att tal om bindor o tamponger är tillräckligt äckligt, mens ska inte ens nämnas.
Nej jag bryr mig inte... lite trist bara att inte slicka, om sex blir aktuellt under menspeioden.
Brukar lägga en handduk under henne, i övrigt inget annorlunda jämfört när hon inte har mens
Fast om jag råkar bajsa på min killes kuk när vi ligger så är ju det ganska äckligt. Det är ju också biologi.
TS, jag är tjej och tycker också det är äckligt med mens. Dock är det ingen big deal
Beror nog på ålder... Jag har fått oralsex när jag haft mens, ibland utan att jag visste om mensen. Lika roligt varje gång man upptäcker det. Karln ser ut som ett blodtörstigt rovdjur plötsligt....
Jag vete fan om jag tror på åldersargumentet; alla jag haft sex med de senaste 4 åren har varit mellan 21 och 40 år gamla (med en medelålder på 24-28) - ingen har haft något emot att ligga när jag haft mens. Okej, jag har haft två ONS under den tiden, deras inställning vet jag faktiskt inte.
Det tror jag inte
Jag bestämde mig för att undersöka ämnet närmare...
Mens och sex - vad passar bäst in på vad du tycker?
www.familjeliv.se/forum/thread/78930446-mens-och-sex-vad-passar-bast-in-pa-vad-du-tycker