Köpa grejer, när?
Hej ts!
Jag är ännu inte gravid men vi är igång och försöker sedan i maj. Jag har haft otroligt stor längtan efter barn och mitt sätt att hantera det har varit att köpa grejer som jag verkligen älskar. Jag tror att jag började med det i typ januari. Har bodys i neutrala färger, tygblöjor och enstaka andra prylar (t.ex. Badlakan och en snuttis) i neutrala färger som funkar för båda könen. Min man köpte för inte så länge sen även ett sånt där babygym som han blev helt förälskad i, den var jättegullig och det är kul att han också är taggad :) mitt allra senaste inköp är min jättefina skötväska från Elodie Details. Har haft koll på den jättelänge då den var DYR, men nu fanns den nedsatt på deras sommarrea och då passade jag på.
Kanske låter som att jag är galen men det är mitt sätt att hantera en obeskrivlig längtan och det gör knappast någon skada. Och när man köper så här så kan man köpa saker man verkligen älskar, och kanske lite dyrare grejer också. Om grejerna mot förmodan inte skulle komma att användas (det kommer de att bli, om vi inte lyckas bli gravida så kommer vi adoptera) så säljer jag grejerna bara. Den dagen den sorgen.