• vech42

    Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen

    hej, 

    jag var snäll mot en tjej och betalade för hennes mat på restaurang och efter ett par gånger fick hon luft och trodde att hon ägde mig, samma dag skickade jag ett medddelande "I dump you bitch" det förväntade hon sig minst, och hon svarade att hon inte trodde mig för att hon försökte riktigt hårt. 

    Sen skrev jag, "bye".

    Varför håller vissa tjejer på såhär? Riktigt vidrigt beteende. Riktigt utmattande och jobbigt med.

    Berätta.

  • Svar på tråden Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen
  • Anonym (.)

    Om det var någon som var vidrig så var det väl du i sättet du dumpade henne på. Väx upp. 

  • Anonym (Tjej)

    Tur hon slapp dig då...kan hon hitta en sympatisk kille istället.

  • vech42
    Anonym (Tjej) skrev 2018-08-04 22:30:04 följande:

    Tur hon slapp dig då...kan hon hitta en sympatisk kille istället.


    Tro mig, tur att jag slapp henne, vad hon hittar är mitt minsta problem. Jag bryr mig om min stora ego och alla andra tjejer jag har att skriva till
  • Anonym (Sissi)

    Är inte du samma snubbe som påstod att nån rik tjej bjudit dig på nån nattklubb häromdagen och sen gav dig ett fejknummer? Också totalt uppenbart påhitt. Men det speglar kanske vilken liten obehaglig människa du är på riktigt.

  • vech42
    Anonym (Sissi) skrev 2018-08-04 22:38:05 följande:

    Är inte du samma snubbe som påstod att nån rik tjej bjudit dig på nån nattklubb häromdagen och sen gav dig ett fejknummer? Också totalt uppenbart påhitt. Men det speglar kanske vilken liten obehaglig människa du är på riktigt.


    Tro mig jag är rätt erfaren med tjejer, jag vet att du kör ditt skitmanipulation, är det nu jag ska köpa en kondom?
  • Anonym (Svenska)

    Låt mig gissa.. du är en ung kille, nysvensk, tycker att stora kukar är status, likaså häftiga dyra bilar. Du raggar upp småkorkade bortskämda tjejer med fiskläppar.

    ÅHHHHH VAD AVUNDSJUK JAG ÄR! Du är ju drömkillen liksom mannen.

    Psschhh...

  • vech42
    Linux1003 skrev 2018-08-05 00:38:21 följande:

    Det hela säger mer om dig än henne.


    Jo jag delar samma uppfattning som du, det säger att jag har klass och att jag platsar perfa på min vita höga häst.
Svar på tråden Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen