• vech42

Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen

hej, 

jag var snäll mot en tjej och betalade för hennes mat på restaurang och efter ett par gånger fick hon luft och trodde att hon ägde mig, samma dag skickade jag ett medddelande "I dump you bitch" det förväntade hon sig minst, och hon svarade att hon inte trodde mig för att hon försökte riktigt hårt. 

Sen skrev jag, "bye".

Varför håller vissa tjejer på såhär? Riktigt vidrigt beteende. Riktigt utmattande och jobbigt med.

Berätta.

• Svar på tråden Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen
  • Anonym (point?)
    vech42 skrev 2018-08-05 06:42:16 följande:

Jo jag delar samma uppfattning som du, det säger att jag har klass och att jag platsar perfa på min vita höga häst.

Skulle inte ens villa tag i dig med tång. Du har ju nog i dig själv.
  • vech42
    Anonym (point?) skrev 2018-08-05 07:13:04 följande:
    Skulle inte ens villa tag i dig med tång. Du har ju nog i dig själv.
    Jo, och jag skulle inte ens vilja veta vad du skulle vilja eller inte vilja, keep ur shit for yourself. and don't mention it to me. Only hot girls talks to me
  • Anonym (Anonym88)

Det är inte schysst det gjorde. Kvinnor ska behandlas med respekt. Jag har nyligen blivit dumpad av min kk på ett mycket fult sätt. Han är ett stort fult svin för mig.

• Anonym (Rules)

Äh var väl inte så farligt, hon ville bara bli behandlad som prinsessa och få gratis saker , hon var lika respektlös som ditt sätt att avsluta allting på, tycker inte ditt avslut var särskilt hemskt, vissa människor fattar inte ett snällt nej och du kunde nog räkna ut att hon behövde höra mer än så för att inte fortsätta klänga efter dig så jag anser att du gjorde det som krävdes utan att släppa på tyglarna helt för du kunde sagt så mycket värre saker men du gjorde inte det. Dessutom var hon en bitch. :)

• vech42
    Anonym (Anonym88) skrev 2018-08-05 10:28:47 följande:

Det är inte schysst det gjorde. Kvinnor ska behandlas med respekt. Jag har nyligen blivit dumpad av min kk på ett mycket fult sätt. Han är ett stort fult svin för mig.

Nej.... tjejer ska visa sig förtjänta av respekt, de ska inte bli respekterade alls om inte motsatsen bevisats.

Jag tvivlar inte på att han gjorde det rätta
  • Anonym (Rules)
    Anonym (Anonym88) skrev 2018-08-05 10:28:47 följande:

Du menar att du ska bestämma hur någon ska få avsluta kontakten med dig? Jag tror du missat en detalj, var och en har rätt att dumpa vem de vill hur de vill, sen om.du tyckte det var Fancy eller inte det kan du gnälla om bäst du vill men dumpad blir du alla fall och är smartast att acceptera läget för du kontrollerar inte andras val.
  • Anonym (omoget)

Inte för att jag tror ett ögonblick på denna historia... men ponera att det skulle vara sant så har vi ett lysande exempel på varför kvinnor måste vara väldigt selektiva...

• Anonym (Anonym88)
    Anonym (Rules) skrev 2018-08-05 10:41:20 följande:

Du menar att du ska bestämma hur någon ska få avsluta kontakten med dig? Jag tror du missat en detalj, var och en har rätt att dumpa vem de vill hur de vill, sen om.du tyckte det var Fancy eller inte det kan du gnälla om bäst du vill men dumpad blir du alla fall och är smartast att acceptera läget för du kontrollerar inte andras val.

Det handlar inte om det. Att ha rätt att dumpa hur man vill. Efter ett långt förhållande. Man gör bara inte så mot någon. Oskriven lag
  • Anonym (Ge dig!)
    vech42 skrev 2018-08-04 22:39:58 följande:

Tro mig jag är rätt erfaren med tjejer, jag vet att du kör ditt skitmanipulation, är det nu jag ska köpa en kondom?

Det är försent med kondom, du är redan född.
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym88) skrev 2018-08-05 10:46:12 följande:
    Det handlar inte om det. Att ha rätt att dumpa hur man vill. Efter ett långt förhållande. Man gör bara inte så mot någon. Oskriven lag
    Så är det.
Svar på tråden Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen