• vech42

Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen

hej, 

jag var snäll mot en tjej och betalade för hennes mat på restaurang och efter ett par gånger fick hon luft och trodde att hon ägde mig, samma dag skickade jag ett medddelande "I dump you bitch" det förväntade hon sig minst, och hon svarade att hon inte trodde mig för att hon försökte riktigt hårt. 

Sen skrev jag, "bye".

Varför håller vissa tjejer på såhär? Riktigt vidrigt beteende. Riktigt utmattande och jobbigt med.

Berätta.

• Svar på tråden Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen
  • vech42
    Anonym (H) skrev 2018-08-05 11:09:15 följande:
    Så är det.
    hmm, råkar du vara en moderator?
  • vech42
    Överste Senap skrev 2018-08-05 11:47:05 följande:

Antingen är ts en omogen snorvalp eller så har han tråkigt och försöker fördriva tiden.

Besvara frågeställningen eller gå till en annan forum där du passar i din egna beskrivning
  • Anonym (point?)
    vech42 skrev 2018-08-05 10:20:55 följande:

Jo, och jag skulle inte ens vilja veta vad du skulle vilja eller inte vilja, keep ur shit for yourself. and don't mention it to me. Only hot girls talks to me

Du är för ung eller för dum för att fatta. Hoppas du blir utan.
  • vech42
    Anonym (point?) skrev 2018-08-05 11:57:24 följande:
    Du är för ung eller för dum för att fatta. Hoppas du blir utan.
    jag är mycket smartare än dig plus sluta skriv till mig. Vill inte höra dina manipulativa misslyckanden
  • Överste Senap
    vech42 skrev 2018-08-05 11:49:50 följande:

Besvara frågeställningen eller gå till en annan forum där du passar i din egna beskrivning

Det krävs en viss nivå på frågeställningen för att jag ska rinna det mödan värt att besvara den. Denna är inte ens nära att uppfylla det kriteriet. Och huvudanledningen är som jag sa, antingen är du en omogen snorvalp eller en uttråkad stackare.
  • Anonym (point?)

Varför överhuvudtaget skriva tråder i ett familjeforum, endast för att provocera fram bråk? Så löjligt. Hur länge blev du avstängt från Flashback?

• Anonym (Väck)

Mr helt väck42 kommer nog till insikt med hur livet fungerar en vacker dag när han har vuxit upp...

• vech42
    Anonym (Väck) skrev 2018-08-05 12:18:26 följande:

Mr helt väck42 kommer nog till insikt med hur livet fungerar en vacker dag när han har vuxit upp...

Jodå, jag har kommit på det länge sedan och det vet både du o jag
  • vech42
    Anonym (Väck) skrev 2018-08-05 12:18:26 följande:

Ska du skriva ut betygskriterier med? Jag behöver veta vad som krävs för att uppfylla A i betyg
Svar på tråden Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen