Inlägg från: vech42 |Visa alla inlägg
  • vech42

Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen

hej, 

jag var snäll mot en tjej och betalade för hennes mat på restaurang och efter ett par gånger fick hon luft och trodde att hon ägde mig, samma dag skickade jag ett medddelande "I dump you bitch" det förväntade hon sig minst, och hon svarade att hon inte trodde mig för att hon försökte riktigt hårt. 

Sen skrev jag, "bye".

Varför håller vissa tjejer på såhär? Riktigt vidrigt beteende. Riktigt utmattande och jobbigt med.

Berätta.

• Svar på tråden Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen
  • vech42
    Anonym (Tjej) skrev 2018-08-04 22:30:04 följande:

Tur hon slapp dig då...kan hon hitta en sympatisk kille istället.

Tro mig, tur att jag slapp henne, vad hon hittar är mitt minsta problem. Jag bryr mig om min stora ego och alla andra tjejer jag har att skriva till
  • vech42
    Anonym (Sissi) skrev 2018-08-04 22:38:05 följande:

Är inte du samma snubbe som påstod att nån rik tjej bjudit dig på nån nattklubb häromdagen och sen gav dig ett fejknummer? Också totalt uppenbart påhitt. Men det speglar kanske vilken liten obehaglig människa du är på riktigt.

Tro mig jag är rätt erfaren med tjejer, jag vet att du kör ditt skitmanipulation, är det nu jag ska köpa en kondom?
  • vech42
    Linux1003 skrev 2018-08-05 00:38:21 följande:

Det hela säger mer om dig än henne.

Jo jag delar samma uppfattning som du, det säger att jag har klass och att jag platsar perfa på min vita höga häst.
  • vech42
    Anonym (point?) skrev 2018-08-05 07:13:04 följande:
    Skulle inte ens villa tag i dig med tång. Du har ju nog i dig själv.
    Jo, och jag skulle inte ens vilja veta vad du skulle vilja eller inte vilja, keep ur shit for yourself. and don't mention it to me. Only hot girls talks to me
  • vech42
    Anonym (Anonym88) skrev 2018-08-05 10:28:47 följande:

Det är inte schysst det gjorde. Kvinnor ska behandlas med respekt. Jag har nyligen blivit dumpad av min kk på ett mycket fult sätt. Han är ett stort fult svin för mig.

Nej.... tjejer ska visa sig förtjänta av respekt, de ska inte bli respekterade alls om inte motsatsen bevisats.

Jag tvivlar inte på att han gjorde det rätta
  • vech42
    Anonym (H) skrev 2018-08-05 11:09:15 följande:
    Så är det.
    hmm, råkar du vara en moderator?
  • vech42
    Överste Senap skrev 2018-08-05 11:47:05 följande:

Antingen är ts en omogen snorvalp eller så har han tråkigt och försöker fördriva tiden.

Besvara frågeställningen eller gå till en annan forum där du passar i din egna beskrivning
  • vech42
    Anonym (point?) skrev 2018-08-05 11:57:24 följande:
    Du är för ung eller för dum för att fatta. Hoppas du blir utan.
    jag är mycket smartare än dig plus sluta skriv till mig. Vill inte höra dina manipulativa misslyckanden
  • vech42
    Anonym (Väck) skrev 2018-08-05 12:18:26 följande:

Mr helt väck42 kommer nog till insikt med hur livet fungerar en vacker dag när han har vuxit upp...

Jodå, jag har kommit på det länge sedan och det vet både du o jag
  • vech42
    Anonym (Väck) skrev 2018-08-05 12:18:26 följande:

Mr helt väck42 kommer nog till insikt med hur livet fungerar en vacker dag när han har vuxit upp...

Ska du skriva ut betygskriterier med? Jag behöver veta vad som krävs för att uppfylla A i betyg
  • vech42
    Anonym (Rules) skrev 2018-08-05 12:58:57 följande:
    Du låter lite väl pojkaktig, självförakt-issues? Jag tror det var hon som tackade nej till dig, du kallade henne bitch för att låtsas som att du inte ville ha henne, det krävs mod att vara sårbar.
    hmmm, hon undrade vilken tid vi skulle ses när jag skrev det. 

Juste. Ditt självförtroende verkar tala för dig.

Har ingen lust att ge dig tips på hur du kan förbättra dig heller, för jag tycker att du passar perfa i den sitts du befinner dig i.
  • vech42
    Anonym (Sissi) skrev 2018-08-05 19:53:35 följande:

Under trådens gång är det väldigt uppenbart att TS inte vet vad manipulera, självförtroende och betyg betyder.

Jaja, tro mig har säkert fått ditt nummer. Ditt namn låter bekant. Är det du som jobbade Ica? eller nåhon matbutik
  • vech42
    Linux1003 skrev 2018-08-06 17:02:25 följande:
    Och 42 måste vara ditt IQ värde.
    150 around sd15 skalan. Vadårå?
  • vech42
    Anonym (MrB) skrev 2018-08-06 19:58:58 följande:

Hoppas TS trollar annars tycker jag synd om honom och hans misslyckade försök till härskartekniker.

Låter riktigt intressant, berätta hur ett "lyckad härskarteknik" är. 

Tack ser verkligen fram emot "the pick up artists answer"
Svar på tråden Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen