• nadie2019

tidigt - men BF april

Hej, vet att jag är väldigt tidigt ute. 

Men då det här är första barnet och jag är orolig och glad och alla känslor samtidigt. så skulle det vara skönt att dela det, med någon/ några som sitter i ungefär samma situation. Någon som är väldigt tidig i sin graviditet men även vill dela med sig av den? 

• Svar på tråden tidigt - men BF april
  • nadie2019
    Tigeeerrr skrev 2018-08-11 09:47:41 följande:
    Ja jag håller tummarna för dig också :) För min del är den här min allra första graviditet. Jätte spännande men oxå orolig då man undrar ju hela tiden om alla symptom man känner är normala...
    håller fullständigt med dig, allt oroar man sig för. just nu känner jag mig inte speciellt gravid, ömma bröst bara.. 
  • Elineens
    Tigeeerrr skrev 2018-08-11 09:47:41 följande:

Ja jag håller tummarna för dig också :) För min del är den här min allra första graviditet. Jätte spännande men oxå orolig då man undrar ju hela tiden om alla symptom man känner är normala...

Åh tack! Håller tummar för dej oxå! Allt är så himla spännande o ena sekunden känner man sej supergravid och nästa känner man ingenting och tror att man inbillar sej graviditeten :))
  • Tigeeerrr
    nadie2019 skrev 2018-08-11 09:56:43 följande:

håller fullständigt med dig, allt oroar man sig för. just nu känner jag mig inte speciellt gravid, ömma bröst bara.. 

Ja och grejen är ju oxå att alla symptom beror från person till person. Så det finns inte en regelbok att följa heller...Jag t.ex. har super ömma bröst och illamående speciellt på morgonen och jätte svullen mage :D
  • Ffelicia
    nadie2019 skrev 2018-08-11 07:25:57 följande:

Åh så kul med någon i Stockholm!

Känner inga med barn här :/

Samma här! Inga av mina vänner har barn heller, jag blir den första :) så kul
  • Elineens
    louisejohansson skrev 2018-08-10 23:12:29 följande:

Grattis :) går in i v.6 på söndag. Hoppas allt går bra, fick missfall i maj..

Hej! Vi fick oxå missfall i maj och gick in i v 6 igår! Håller tummarna för er den här gången :)
  • louisejohansson
    Elineens skrev 2018-08-11 15:28:09 följande:

Hej! Vi fick oxå missfall i maj och gick in i v 6 igår! Håller tummarna för er den här gången :)

Tack detsamma :D hoppas hoppas!! Har bokat tidigt VUL 5/9
  • ESEP

Hoppar också in :) Verkligen supertidigt, plussade svagt idag. Har en 11 månaders sen innan. Två missfall.

Som så många andra här verkar är jag väldigt bra på att oroa mig :P Känns nästan omöjligt att det kan gå vägen när så mycket kan gå fel. Men de flesta grav slutar ju faktiskt bra, det vet jag ju själv. Haha försöker tänka så!

Lycka till till er alla! Hoppas vi har bebis i april!

• nadie2019
    Ffelicia skrev 2018-08-11 13:39:59 följande:

Samma här! Inga av mina vänner har barn heller, jag blir den första :) så kul

Men waow, så spännande!

Har glömt men bor du i Stockholm?
  • Sooli

Hoppar in här! Testade positivt idag och är enlig app i vecka 5 (4+1) med bf 20 april. Blir perfekt då sonen blir 4 i mars. Lite orolig är jag men hoppas allt går bra! Fyllt 32 och bor i Östergötland. Med sonen hade jag typ inga symptom och mådde skitbra hela graviditeten. Nu har jag lite illamående som kommer och går. Inte så jag vill kräkas vilket jag är glad för. Annars känner jag lite i brösten och magen.

• Elineens
    louisejohansson skrev 2018-08-11 15:35:09 följande:

Tack detsamma :D hoppas hoppas!! Har bokat tidigt VUL 5/9

Åh spännande! Vilken vecka är du i då? Hoppas att vi oxå kan få ett tidigt men tror att dom är lite snåla på ultraljud i den här stan..
Svar på tråden tidigt - men BF april