• UndrandeSökare

Trött, ledsen och behöver pepp!!

RainLuau skrev 2019-07-17 23:56:35 följande:

Jag har inga smärtor riktigt som känns ovanlig. Mensdag 1 så brukar jag få ont men det blir bra med alvedon. Sen brukar jag blöda stort dag 1-2 bara. Sen bara spotting och rester dag 3-4.

Har sett Aten tråden och låste några inlägg där. Är det lifecenter man ska gå till? Jag kollade upp deras hemsida men det var på grekiska så förstod ingenting. Vi har lagt undan pengar för allt det här så det är inte ett problem just nu. Största problem är det psykiska och emotionella problem man går genom varje månad. Har nämnt det till min man men han är så skeptisk med att åka utomlands. Han behöver nog smälta in det lite till. Får man fråga hur mycker kostar en utredning? Hur tar man kontakt med dem? Epost eller telefon? Deras hemsida går inte att läsa.

Tack för ditt svar Ann. Var riktigt deppig när jag skrev post innan. Jag söker genom forumen för att läsa nåt pepphistoria och tipps. Vi försöker ha ork. Det e svårt men vi fortsätter kämpa. Jag tog Letrozol den här månaden för att IVF kliniken är stängt. Så jag kör själv. Fick ÄL idag på dag 10.. idag. Jag såg nåt blodning dock så är orolig. Har aldrig haft blödning under ÄL. Ska gå till kvinnokliniken imorn och kolla upp det. Först är jag glad att jag fick ÄL utan Ovitrelle. Det är första gången. Föra månaden så tog jag Ovitrelle dag 15 och fick ÄL dagen efter. Har aldrig haft ÄL utan Ovitrelle. Letrozol recept är resten från min FET försök. Det verkar funka. Konstigt att kvinnokliniken gav inte mig det för att prova. Nu ska jag försöka tjata på de och sjålvdiagnosera mig. Än så länge så säger de att min ärende väntar på läkarens bedomning.

Jag kan avara på dina frågor om Aten. En utredning hos Dr D på Life clinic kostar ca 20.000kr. Sen tillkommer kostnader för mediciner, resa, hotell etc.

Kliniken hade en engelsk hemsida tidigare, men den försvann, och nu finns bara en annan hemsida på grekiska tyvärr. Men i Atentråden finns det flera som kan hjälpa dig.

Gå till Atentråden och skriv ett inlägg där och presentera dig, så kan jag eller nån av de andra medlemmarna itråden hjälpa dig vidare.
Svar på tråden Trött, ledsen och behöver pepp!!