Bf november -18
Hej. Är det någon fler som väntar sitt första barn? ????
Jag är beräknad den 8/11 & det skulle vara jätte kul att följa andra som också
väntar sitt första barn eller har barn sen tidigare ????
Hej. Är det någon fler som väntar sitt första barn? ????
Jag är beräknad den 8/11 & det skulle vara jätte kul att följa andra som också
väntar sitt första barn eller har barn sen tidigare ????
Var inte menat med alla frågetecken, det ska föreställa emojis hehe :)
Väntar första barnet som är beräknat 19/11 :)
Åh vad spännande! :)
Har du mått bra hittills? :)
Jag väntar också första barnet som är beräknat den 27/11 :) en liten pojke med mycket energi haha
Är i v24+1 och allt verkar gå bra hittills! Min bm misstänker dock att jag fått foglossning så jag ska beställa ett bälte som ska underlätta när jag jobbar. Och har beställt en gravidkudde också som jag kan sova med :)
Hur går det för dig då? :)
Vad härligt att du fortfarande är igång inom arbetet, mindre tråkigt att du fått foglossning :/
Hoppas att det hjälper med bältet! :)
Jag är sjukskriven sedan 6v tillbaka och kommer troligtvis inte kunna återgå till jobbet innan jag blir mamma ledig tråkigt nog.. Men annars är allt bra med bebis som tur är :)
Vart bor du nånstans? :)
Åh vad spännande! :)
Har du mått bra hittills? :)
Men gud vad härligt!! :) Ja det är helt otroligt vad den växer haha!! :)
Är sjukskriven pga foglossning, ligamentsmärtor, lågt blodtryck (vilket gör att jag är yrslig och känner mig svimfärdig) sedan har jag konstant huvudvärk och allt detta kom nästan samtidigt och min rygg är inte ens något att prata om :/ Jobbar på äldreboende med dementa så jag saknar verkligen att jobba för har aldrig varit hemma elle sjukskriven så det känns rätt så synd. Men man måste tänka på sitt och barnets bästa :) Vad jobbar du med för något?
Är sjukskriven pga foglossning, ligamentsmärtor, lågt blodtryck (vilket gör att jag är yrslig och känner mig svimfärdig) sedan har jag konstant huvudvärk och allt detta kom nästan samtidigt och min rygg är inte ens något att prata om :/ Jobbar på äldreboende med dementa så jag saknar verkligen att jobba för har aldrig varit hemma elle sjukskriven så det känns rätt så synd. Men man måste tänka på sitt och barnets bästa :) Vad jobbar du med för något?
Hej! Väntar mitt tredje den 30:e november. Följs gärna åt! :) SannaLovisa, vad gör du för att sysselsätta dig? Blev sjukskriven i förrgår också pga foglossning och domningar, jobbar också med äldre.
Vad härligt att du fortfarande är igång inom arbetet, mindre tråkigt att du fått foglossning :/
Hoppas att det hjälper med bältet! :)
Jag är sjukskriven sedan 6v tillbaka och kommer troligtvis inte kunna återgå till jobbet innan jag blir mamma ledig tråkigt nog.. Men annars är allt bra med bebis som tur är :)
Vart bor du nånstans? :)