Inlägg från: Anonym (längtar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (längtar)

Får ni ofta överraskningar av er partner?

Som rubriken lyder, får ni ofta överraskningar av er partner? Till exempel att hen kommer hem med blommor en dag helt plötsligt, eller överraskar er med en god middag när ni kommer hem ifrån jobbet? Eller att hen helt plötsligt bokat bio och överraskar dig med den? 

För det gör aldrig min sambo. Igår överraskade jag honom med en god middag som han länge velat ha. Ja, han typ tackade och så var det ingenting mer med det. 

Jag själv har ett par enstaka gånger fått blommor och visst, det är inget måste men det kan vara roligt att få en överraskning då och då för att visa att man älskar och uppskattar varandra. 

Vad är den bästa överraskningen ni fått eller givit någon? Och finns det någon mer där ute, som väldigt väldigt sällan får någonting av er partner?

Kan tillägga på vår första förlovningsdag gick jag iväg på morgonen när han sov och köpte blommor och lite småsaker jag visste att han gillade och överraskade honom med. Jag själv fick en Plopp-påse... Blev lite besviken to be honest. 

• Svar på tråden Får ni ofta överraskningar av er partner?
  • Anonym (längtar)

Eller är jag överdriven? :/ 

• Anonym (längtar)

Okej, ja det är väl så. Vi är nog bara olika i det sättet! Ska försöka att inte övertänka så mycket men att få en Plopp-påse på vår första förlovningsdag var väl sådär :P 
    Men tack för era svar! 

• Anonym (längtar)
    Fjäril kär skrev 2018-08-10 12:53:08 följande:
    Sen får du kanske tänka på att era egna privata högtidsdagar (förlovning, flytta-ihop-dagen, första kyssen etc) bara är något som finns om ni VÄLJER att fira dom. Då ska det vara en tydlig överenskommelse att den dagen ska uppmärksammas.

Det blir lite fel om du vill ha en present på en sån dag och han inte ens vet vad det är frågan om.
    Han har liksom alltid brytt sig om våra årsdagar och liknande, och jag nämnde även att nästa vecka är det vår första förlovningsdag. Ska vi kanske göra någonting? Då blev han sur och sa att man inte kan göra saker varje gång man firar någonting. Till exempel årsdag och förlovningsdag. 2 gånger om året tänkte jag.. Men jaja. 
Svar på tråden Får ni ofta överraskningar av er partner?