Inlägg från: Fjäril kär |Visa alla inlägg
  • Fjäril kär

Får ni ofta överraskningar av er partner?

Alla män är inte mycket för såna typer av överraskningar.

Du har kanske orealistiska förväntningar på vad just HAN kan . Är han ingen sån kille så kan du inte heller förvänta dig såna saker.

Min man är ingen romantiker alls, men däremot GÖR han saker för att han älskar mig. Och då visar omsorg i form av frukost på sängen, han tankar min bil, han köper bindor vid mens, masserar min onda rygg, lämnar färdig frukost på morgonen när han går före mig, letar reda på billiga försäkringar/what ever, bjuder på middag osv osv

Blommor och uppvakta på högtidsdagar gör han typ aldrig spontant, har fått trisslotter när jag fyller år.

• Fjäril kär
    Anonym (längtar) skrev 2018-08-10 10:59:00 följande:

Okej, ja det är väl så. Vi är nog bara olika i det sättet! Ska försöka att inte övertänka så mycket men att få en Plopp-påse på vår första förlovningsdag var väl sådär :P 

Men tack för era svar! 

Sen får du kanske tänka på att era egna privata högtidsdagar (förlovning, flytta-ihop-dagen, första kyssen etc) bara är något som finns om ni VÄLJER att fira dom. Då ska det vara en tydlig överenskommelse att den dagen ska uppmärksammas.

Det blir lite fel om du vill ha en present på en sån dag och han inte ens vet vad det är frågan om.
Svar på tråden Får ni ofta överraskningar av er partner?