Min fru lämnade mig för att hon inte fick gå hemma
För några veckor sedan flyttade min fru ut. Det hade varit dåligt i ett års tid. Hon var sur, aggressiv, vi pratade knappt, inget sex, inga kramar eller kyssar. Allt handlade om att jag inte gick med på att hon blev hemmafru. Hon ville fortsätta vara hemma med sonen istället för att sätta honom på förskola och hon ville ha fler barn. När jag inte gick med på hemmafrudelen, fler barn hade jag kunnat tänkt mig, så blev det så här. Hon kunde inte släppa det och såg det som mitt fel att hon tvingades leva ett liv hon inte ville ha och att jag inte brydde mig. Någon vecka innan hon flyttade berättade hon att hon träffat någon annan. En på jobbet. De hade inte haft sex sa hon, men kramats och kyssts och bestämt att de ville försöka ihop... Nu bor hon redan hos honom. Han ska tydligen låta henne gå hemma som hemmafru. Jag tycker egentligen inte att jag gjort något fel men ibland tänker jag att jag bara borde låtit henne va hemma. Jag tjänar tillräckligt. Då hade vi säkert fortfarande varit en familj... Vill väl inget särskilt med detta, det är bara att helgerna är värst. Sitter konstant och överväger att försöka få henne att komma tillbaka även om jag vet att jag nog bara borde släppa det. Tänker hela tiden att bara säga att hon får va hemma bara hon kommer hem igen... Vet inte ens om det hade hjälpt nu när det gått så här långt, kanske inte.