• Anonym (Kent)

Sniffning vuxen

Mina problem började med att jag blev 'utkörd ur sovrummet' av min sambo för drygt 3 månader sedan. Sover nu på en soffa ute i garaget, där jag också har en liten hobbyverkstad. Har vart nedstämd länge (typ mer än ett år) och är också arbetslös. En kväll fick jag för mig att lukta lite i en dunk med lacknafta. Ja jag vet att det låter dumt, men så var det. Nu kan jag inte somna om kvällarna längre om jag inte har fått lukta 'min dos'. Har mer och mer börjat tappa taget om verkligheten känns det som, hur ska detta gå. Vi har två vuxna utflugna barn tillsammans.

• Svar på tråden Sniffning vuxen
  • Anonym (Kent)

Tja, när man var ungdom fick man ju alltid itutat sig att sniffning var farliga grejor. Men det är kanske en myt, vad vet jag.

• klyban

Ta du reda på hur målare såg ut efter 20-30 år i branschen och sen ställ dig frågan om det är denna väg du vill vandra.
    Sen blir väl kanske du mindre utsatt än en målare som stod i ångorna ofta under dagen.
    De slutade ofta även med överkonsumtion av alkohol.
    Det finns bättre saker för sömn, dock en diskussion jag inte tar här.

hur många meter var det?
  • Anonym (Asffgh)

?Utskickad? haha låter rätt roligt, är du ett barn som får gå till rummet när du varit stygg? Förfan det är väl din säng också ? Hade aldrig tolererat sådant de bara gå lägga dig på din sida av sängen och skulle hon protestera så be henne försöka släpa bort dig vilket blir omöjligt då du väger Mer och är starkare, vill hon Inte att du ska sova i din egen säng be henne dra till garaget om de känns bättre. Inte konstigt landet är som det är när vi har män som blir utskickade ur sin egen säng förfan skärp till er..

Ta inte illa upp men jag har aldrig förstått det här med att vissa blir utskickade ur sitt eget sovrum och i de flesta fall lyder man, samma sak med hoten om ?inget sex? haha det är då löjligt vadå Inget sex ? Som om vi män inte kan tillfredställa oss själva med våra händer? Det är som om hon hade satt ett lås på kylskåpet, och vi har en oändlig macka i fickan som aldrig tar slut ;)

• Anonym (Sniffa naturligt)

Lukter är ganska magiskt faktiskt. I en ärlig sjukvård hade man hellre sett till att personerna får lukta på ofarliga ämnen för att t ex bota depression m.m. Men istället ska det tjänas pengar på att skada inne ifrån med tabletter.

Tycker att du ska försöka gå vidare om du nu absolut inte kan sluta. Byt ut till olika blommor och sniffa på. Men lacknafta / bensin  och andra kemikaliska produkter fräter på hjärnan och kan skada dig i längden. När du börjar få ont i huvudet eller får feber vet du att du att du har påverkats väldigt negativt.

• Anonym (A)
    Anonym (Sniffa naturligt) skrev 2018-08-12 12:55:54 följande:
    Lukter är ganska magiskt faktiskt. I en ärlig sjukvård hade man hellre sett till att personerna får lukta på ofarliga ämnen för att t ex bota depression m.m. Men istället ska det tjänas pengar på att skada inne ifrån med tabletter.

Tycker att du ska försöka gå vidare om du nu absolut inte kan sluta. Byt ut till olika blommor och sniffa på. Men lacknafta / bensin  och andra kemikaliska produkter fräter på hjärnan och kan skada dig i längden. När du börjar få ont i huvudet eller får feber vet du att du att du har påverkats väldigt negativt.
    Håller med
  • Anonym (Jeez)

Du sover på en soffa i ett garage och sniffar på lacknafta.. Är du en uteliggare som brutit sig in i någons garage eller?

• Anonym (DASH)

Har du tänkt leva 10år till så är sniffning rätt harmlöst. Har du tänkt leva längre så skulle jag inte rekommendera det, migrän och skakningar osv.

Funkar säkert bra mycket längre än 10år i liten mängd men...

• Anonym (blä)

Lacknafta och andra lösningsmedel gör hjärnan flytande. Hade flera kompisar i tonåren som sniffade tändargas... fy f-n!

• Anonym (Kent)

Just nu orkar jag inte ta tag i någotsomhelst tyvärr. Det är inte så illa som det låter, vi äter fortfarande kvällsmat tillsammans. Oftast tigande iochförsig

• Anonym (Kent)
    Anonym (Jeez) skrev 2018-08-12 13:51:18 följande:

Du sover på en soffa i ett garage och sniffar på lacknafta.. Är du en uteliggare som brutit sig in i någons garage eller?

Nej vi äger huset med tillhörande garage tillsammans ännu. Här får jag iallafall oftast vara någotsånär ifred. Barnen vet inte om hur vi har det.
  • Anonym (Kent)

Så sitter man här med dunken och trasan än en gång

• klyban
    Anonym (Kent) skrev 2018-08-13 21:33:27 följande:
    Så sitter man här med dunken och trasan än en gång
    Låter som du är i behov av hjälp med detta.
    hur många meter var det?
Svar på tråden Sniffning vuxen