Inlägg från: Anonym (Kent) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kent)

Sniffning vuxen

Mina problem började med att jag blev 'utkörd ur sovrummet' av min sambo för drygt 3 månader sedan. Sover nu på en soffa ute i garaget, där jag också har en liten hobbyverkstad. Har vart nedstämd länge (typ mer än ett år) och är också arbetslös. En kväll fick jag för mig att lukta lite i en dunk med lacknafta. Ja jag vet att det låter dumt, men så var det. Nu kan jag inte somna om kvällarna längre om jag inte har fått lukta 'min dos'. Har mer och mer börjat tappa taget om verkligheten känns det som, hur ska detta gå. Vi har två vuxna utflugna barn tillsammans.

• Svar på tråden Sniffning vuxen
  • Anonym (Kent)

Tja, när man var ungdom fick man ju alltid itutat sig att sniffning var farliga grejor. Men det är kanske en myt, vad vet jag.

• Anonym (Kent)

Just nu orkar jag inte ta tag i någotsomhelst tyvärr. Det är inte så illa som det låter, vi äter fortfarande kvällsmat tillsammans. Oftast tigande iochförsig

• Anonym (Kent)
    Anonym (Jeez) skrev 2018-08-12 13:51:18 följande:

Du sover på en soffa i ett garage och sniffar på lacknafta.. Är du en uteliggare som brutit sig in i någons garage eller?

Nej vi äger huset med tillhörande garage tillsammans ännu. Här får jag iallafall oftast vara någotsånär ifred. Barnen vet inte om hur vi har det.
  • Anonym (Kent)

Så sitter man här med dunken och trasan än en gång

Svar på tråden Sniffning vuxen